ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » یمن
  • شناسه : 118904
  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
  • 158 بازدید
  • ارسال توسط :
انصارالله یمن: عملیات «البنیان المرصوص» پیام مردم یمن به متجاوزان بود

انصارالله یمن: عملیات «البنیان المرصوص» پیام مردم یمن به متجاوزان بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه انصارالله یمن، محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله یمن گفت: خدا را  برای پیروزی در عملیات البنیان المرصوص شاکریم و‌ فداکاری‌های مجاهدان و جانفشانی‌های آنان در راه دفاع از حاکمیت و کرامت یمن را می ستاییم. او […]

محمد عبدالسلام: این عملیات پیام مردم یمن به متجاوزان بودبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه انصارالله یمن، محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله یمن گفت: خدا را  برای پیروزی در عملیات البنیان المرصوص شاکریم و‌ فداکاری‌های مجاهدان و جانفشانی‌های آنان در راه دفاع از حاکمیت و کرامت یمن را می ستاییم.

او افزود: عملیات البنیان المرصوص پاسخی به استمرار دشمنی و محاصره یمن به ویژه هجوم گسترده مزدوران سعودی در جبهه نهم و سیطره آنها بر چندین موضع بود.

سخنگوی انصارالله افزود: این عملیات مبارک پاسخی به دشمنی روشمند کشورهای عضو ائتلاف سعودی و تلاش آنها برای نگه داشتن یمن زیر فشار محاصره و جنگ بود چرا که آنها معتقدند مردم یمن گزینه ای برای پاسخگویی ندارند.

او درباره عملیات البنیان المرصوص گفت: استان نهم و اطراف آن در جوف و مارب آزاد شدند و به فضل خداوند تلاش های دشمنان برای از بین بردن امنیت پایتخت به شکست انجامید.

محمد عبدالسلام درباره راز قدرت مردم یمن گفت: راز قدرت مردم در وحدت کلمه و نپذیرفتن طرح های مستکبرانه و سلطه جویانه است و این پیام این عملیات است.

او تاکید کرد: پس از آزادی بخش های گسترده ای از خاک وطن هم اکنون وقت آن رسیده است متجاوزان از مداخله مردم بی گناه در این نبردهای بیهوده دست بردارند.

سخنگوی انصارالله یمن افزود: دشمن و دست نشانده هایشان باید بدانند مسیرشان فروپاشی و شکست است و منفعت حقیقی یمن طرح استقلال و نه تبعیت و وابستگی به بیگانگان است.

او خطاب به سران تاییدکننده دشمنی علیه یمن گفت: آنها می توانند ابرازی بی ارزش در دست طمع ورزان باشند اما هرگز نمی توانند یمن را ابزاری وابسته به اشغالگران قرار دهند.

محمد عبدالسلام گفت: دستاوردهای میدانی این عملیات آشکار و غنائم به دست آمده زیاد است و پاسخ دادن به دشمن با هدف قرار دادن فرودگاه ها تاکیدی بر سطح بالایی است که سازمان نظامی یمن به آن دست یافته است.

او نپذیرفتن توقف دشمنی و برداشتن محاصره را نشانه توهم دشمن در تداوم جنگ بدون متحمل شدن تبعات آن خواند.

سخنگوی انصارالله یمن در پایان تاکید کرد: ابتدا توقف جنگ و برداشتن حصار سپس رفتن به سوی راه حل های سیاسی فراگیر و عادلانه خواسته تمام عاقلان و منصفان جهان است. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن