ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 118977
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
  • 123 بازدید
  • ارسال توسط :
بشریت مدیون سردار قاسم سلیمانی و مدافعان حرم است

بشریت مدیون سردار قاسم سلیمانی و مدافعان حرم است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار رسول سنائی راد مسئول بازرسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا در یادواره ۴۹ شهید محله اسیابک شهر مامونیه گفت: فتنه بزرگ اعتقادی داعش با تدبیر حاج قاسم سلیمانی و مجاهدت مدافعان حرم نابود شد و بنابراین […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار رسول سنائی راد مسئول بازرسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا در یادواره ۴۹ شهید محله اسیابک شهر مامونیه گفت: فتنه بزرگ اعتقادی داعش با تدبیر حاج قاسم سلیمانی و مجاهدت مدافعان حرم نابود شد و بنابراین بشریت مدیون سردار سلیمانی و مدافعین حرم است.

بشریت مدیون سردار قاسم سلیمانی و مدافعین حرم است

سردار سنائی راد افزود: فتنه بزرگ اعتقادی به نام داعش در جهان اسلام شکل گرفت، و در حالی که ۶۵ درصد خاک سوریه و ۴۵ درصد خاک عراق در اِشغال تکفیری‌ها بود، با تدبیر سردار سلیمانی فرمانده دلاور داعش نابود شد.

او ضمن گرامیداشت شهدای منطقه زرندیه و ۴۹ شهید محله آسیابک زرندیه امنیت کشور را مرهون رشادت‌ها و فداکاری‌های حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش دانست و اضافه کرد: حاج قاسم در دیگر نبرد‌های مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی نیز تاثیر بسزایی داشت.

مسئول بازرسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا بیان کرد: امروز سید حسن نصرالله کوچکترین تهدیدی می‌کند صهیونیست‌ها تمام خانه‌های نزدیک مرز خود را خالی کرده و فرار می‌کنند، و لبنان این قدرت را مدیون حاج قاسم است.

او با بیان اینکه حمله سپاه به پایگاه‌های آمریکایی باعث شد تا درد‌های ناشی از مصیبت شهادت سردار سلیمانی اندکی التیام پیدا کند، ادامه داد: ما با سردار سلیمانی و همه شهیدان پیمان می‌بندیم که نگذاریم هیچ گاه پرچم مقاومت پایین بیاید.

سردار سنائی راد تصریح کرد: با شهادت حاج قاسم و همراهانش یک دست و سر جدا شد، ولی دست‌ها و سر‌ها بالا رفت و اگرچه به ظاهر یک حاج قاسم را از ما گرفتند، ولی هزاران حاج قاسم به پهنای جغرافیایی جبهه مقاومت متولد شد.

او تاکید کرد: یادواره‌های شهدا همان ادامه راه شهداست که فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل‌های بعدی ما انتقال می‌دهد و اینجاست که دشمنان این انقلاب بزرگ اسلامی ایران نمی‌توانند کوچک‌ترین آسیبی را زیر سایه حکیمانه رهبر معظم انقلاب به این مردم و کشور بزنند و بدرستی بهترین راه و چراغ راه آینده ما گوش دادان به فرمایشانت مقام معظم رهبری است.

یادواره ۴۹ شهید محله آسیابک شهر مامونیه مرکز شهرستان زرندیه در مسجد جامع این شهر با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مسئولان برگزار شد.

سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی قوی‌ترین و سرشناس‌ترین فرمانده ضد تروریست دنیا بامداد جمعه سیزدهم دیماه ۹۸ در حالیکه به دعوت رسمی نخست وزیر عراق به منظور گفتگوی مشورتی با هواپیما به این کشور سفر کرد و با خودرو غیر نظامی در حال خروج از فرودگاه بود با دستور رسمی و مستقیم رئیس جمهور آمریکا و با موشک هوا به زمین نظامیان آمریکا ترور شد.

در پی حمله تروریستی دزدانه و بزدلانه و خارج از میدان جنگ آمریکایی ـ صهیونیستی در فرودگاه بغداد به خودروی سردار سرافراز سپاه اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ایشان به همراه جمعی از همراهانش به ویژه ابومهدی المهندس معاون حشد الشعبی، نیروی نظامی رسمی کشور عراق به فیض شهادت نائل آمدند.

همچنین در پی این تنش آفرینی هواپیمای مسافربری پرواز تهران_اوکراین در آسمان تهران به اشتباه هدف موشک پدافندی قرار گرفت و ۱۷۶ سرنشین آن به شهادت رسیدند.

انتهای پیام / ج

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن