ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 118979
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
  • 113 بازدید
  • ارسال توسط :
۳۳۴ یادواره شهدای دانش‌آموزی در قزوین برگزار می‌شود

۳۳۴ یادواره شهدای دانش‌آموزی در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سرهنگ محمد امیری مقدم معاون فرهنگی هنری سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین پیش از ظهر امروز در نشست خبری با جمعی از رسانه‌های گروهی استان در سالن جلسات روابط عمومی سپاه استان اظهار کرد: باتوجه به اینکه در آستانه چهل‌ویکمین سالگرد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سرهنگ محمد امیری مقدم معاون فرهنگی هنری سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین پیش از ظهر امروز در نشست خبری با جمعی از رسانه‌های گروهی استان در سالن جلسات روابط عمومی سپاه استان اظهار کرد: باتوجه به اینکه در آستانه چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، برنامه‌های مختلفی در دهه فجر درسطح رده‌های بسیج، مساجد و نواحی مقاومت استان برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی شده است که از جمله آن می‌توان به اجرای بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه به مناسبت اربعین شهادت سردار قاسم سلیمانی و برگزاری ۸۰ نشست شهرستانی و ناحیه‌ای در سطح استان توسط حوزه‌های مقاومت اشاره کرد.

امیری‌مقدم با اشاره به اهداف برگزاری همایش‌ها و نشست‌های بصیرتی گفت: روشنگری سیاسی و توجه به نقش جمهوری اسلامی در موضوع گفتمان فرهنگ مقاومت در سطح منطقه و انتخابات مجلس از جمله این اهداف است.

معاون فرهنگی هنری سپاه استان قزوین ادامه داد: همچنین برنامه‌های دیگری از جمله اجرای بیش از ۴۰ مسابقه ورزشی در سطح رده‌های بسیج و سپاه، اجرای بیش از ۴۰ مسابقه فرهنگی و هنری، دیدار با بیش از ۸۰ خانواده شهدا و برپایی بیش از ۲۰ مورد کارگاه‌های سبک زندگی و سواد رسانه‌ای، اردوهای جهادی و میزخدمت و اردوهای محرومیت زدایی، اعزام ۳۰ گروه جهادی به مناطق محروم سطح استان درنظرگرفته شده است.

وی اضافه کرد: ۳۳۴ یادواره شهدای دانش‌آموزی به مناسبت ۳۳۴ شهید دانش‌آموز استان قزوین با عنوان لاله‌های روشن در سطح دبیرستان‌های استان قزوین برگزار می‌شود.

امیری‌مقدم مطرح کرد: مسابقات مختلف با موضوع ایثار و شهادت و مقاومت در سطح مدارس برگزار می‌شود و برگزاری جشن بزرگ گلبانگ انقلاب اسلامی و بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی با سخنرانی حاج حسین یکتا در سالن ورزشی الغدیر پیش‌بینی شده است.

 معاون فرهنگی هنری سپاه استان قزوین در ادامه روزشمار دهه فجر خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه روز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه با عنوان 《جهاد، مقاومت، استکبارستیزی》 نامگذاری شده است، همایش گرامیداشت دهه فجر و مراسم گرامیداشت چهلم حاج قاسم سلیمانی با سخنرانی سردار شاهرخی در حسینیه امامزاده سیدمحمد(ع) و سخنرانی امیرسرتیپ پوردستان در مسجدامام حسن عسگری (ع) شهرک کوثر برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: روز ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب و اربعین سردار سلیمانی با عنوان “حماسه حضور، عظمت ملت، تکریم سردار دل‌ها” نامگذاری شده است و راهپیمایی عظیم و باشکوه مردم در حمایت از انقلاب و نظام برگزار می‌شود.

امیری‌مقدم یادآور شد: برنامه‌های دیگری در این روز از جمله برگزاری نشست بصیرتی، اعزام ۳۰ گروه جهادی و کارناوال‌ سرودهای انقلابی برگزار می‌شود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن