ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 118993
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
  • 309 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری چهارمین یادواره بزرگداشت شهدای مدافع حرم در اندیمشک

برگزاری چهارمین یادواره بزرگداشت شهدای مدافع حرم در اندیمشک

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اندیمشک، چهارمین یادواره بزرگداشت شهدای مدافع حرم و فاتحان شهرهای نبل والزهرا، در حسینیه ثارالله اندیمشک برگزار شد. حجت‌الاسلام  سید امیر میرعلایی در یادواره شهدای مدافع حرم نبل و الزهرا اظهار داشت: امروز ایران از یک نهال کوچک به قدرت […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اندیمشک، چهارمین یادواره بزرگداشت شهدای مدافع حرم و فاتحان شهرهای نبل والزهرا، در حسینیه ثارالله اندیمشک برگزار شد.

حجت‌الاسلام  سید امیر میرعلایی در یادواره شهدای مدافع حرم نبل و الزهرا اظهار داشت: امروز ایران از یک نهال کوچک به قدرت برتر منطقه‌ای تبدیل شده است.

وی گفت: تا صدام را خوب معرفی نکنیم نمی‌توان رشادت‌های رزمندگان را نشان داد، امروز نسل جدید نمی‌داند در جهبه‌های جنگ دوران دفاع مقدس چه گذشته است،  امروز برخی  متوجه نشده اند که آمریکا دشمن است و بعضی می‌گویند که شما دشمن سازی می‌کنید.

اجتماع بزرگ عزاداران فاطمی در سمنان برگزار شدتهران| اجتماع عظیم بانوان فاطمی در شهرستان ری برگزار شدعطر شهادت در استان لرستان پیچید؛ حضور عزاداران فاطمی در تشییع پیکر شهید گمنام + تصاویر مدرس دانشگاه  بیان کرد: وظیفه ما این است از انقلاب اسلامی دفاع کنیم همان گونه که حضرت زهرا(س) از انقلابش دفاع کرد، درس دیگری که باید از سیره‌ی حضرت فاطمه (س) گرفت دشمن شناسی است، و باید راه‌های نفوذ دشمن را سد کنیم و در انتخابات پیش رو با حضور حداکثری خود مشتی بر دهان دشمنان انقلاب وارد کنیم.

وی افزود: شهدا جانشان را فدای انقلاب و کشور کردند و ما باید یا حضور حداکثری خود و انتخاب اصلح یک نماینده شایسته را انتخاب کنیم، نماینده‌ای که وکیل مردم باشد نه وکیل دولت، نماینده‌ای که گوشش به چشم آمریکا نباشد، نماینده‌ای که متصل به کانون قدرت و فساد نباشد تا انشاالله یک مجلس انقلابی داشته باشیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن