ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » یمن
  • شناسه : 119026
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲:۰۷
  • 158 بازدید
  • ارسال توسط :
حملات هوایی ائتلاف سعودی به مناطق مختلف یمن

حملات هوایی ائتلاف سعودی به مناطق مختلف یمن

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، ائتلاف سعودی در ادامه تجاوزات خود به یمن، بامداد امروز (شنبه) مناطق مختلف استان های «صعده»، «عسیر»، «الجوف»، «مارب» و «الحدیده» را بمباران کرد. جنگنده های ائتلاف سعودی بامداد شنبه […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، ائتلاف سعودی در ادامه تجاوزات خود به یمن، بامداد امروز (شنبه) مناطق مختلف استان های «صعده»، «عسیر»، «الجوف»، «مارب» و «الحدیده» را بمباران کرد.

جنگنده های ائتلاف سعودی بامداد شنبه منطقه «العقبه» در شهرستان خب والشعف استان الجوف را هفت بار هدف قرار دادند. بر اساس این گزارش، ائتلاف سعودی هشت بار طی چند ساعت گذشته، هشت بار منطقه نُهم استان صعده واقع در شمال یمن را بمباران کرد.

الحدیده نیز شاهد حملات مشابه ائتلاف متجاوز بود و علاوه بر آن سه موشک به شرق شهرستان حیس شلیک شد.ائتلاف سعودی همچنین با شلیک شش خمپاره، مناطق مسکونی خیابان 50 در الحدیده را هدف قرار داد.

همزمان، منطقه «کیلومتر 16» و منطقه مسکونی «7 جولای» واقع در شهرستان «الحالی» استان الحدیده نیز هدف حمله قرار گرفتند که در پی آن منازل مسکونی مناطق مذکور، به شدت گلوله باران شد.

حملات ائتلاف سعودی به مناطق مختلف استان الحدیده در حالی ادامه دارد که آتش‌بس در الحدیده از 27 آذرماه 1397 طبق توافق سوئد، وارد مرحله اجرا شده است، اما ائتلاف سعودی بدون محکومیت بین‌المللی، مدام آن را نقض می‎کند.

تجاوزات ائتلاف سعودی علیه یمن از فروردین ماه 1394 تاکنون ادامه دارد و طی این پنج سال، هزاران نفر از مردم یمن در سایه سکوت جامعه جهانی کشته و زخمی شده‌اند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن