ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » یمن
  • شناسه : 119032
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۵:۰۷
  • 173 بازدید
  • ارسال توسط :
عکس/ ضربه سنگین یمنی‌ها به رژیم سعودی

عکس/ ضربه سنگین یمنی‌ها به رژیم سعودی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، سرتیپ سریع گفت: «بر اساس اطلاعاتی که به دست آورده بودیم، دشمن از ماه‌ها پیش با هدف رسیدن به نزدیک‌ترین منطقه در صنعاء خود را آماده شده بود».او گفت که ائتلاف سعودی برای اینکه در این حمله موفق شود، ۱۷ لشکر و تعدادی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، سرتیپ سریع گفت: «بر اساس اطلاعاتی که به دست آورده بودیم، دشمن از ماه‌ها پیش با هدف رسیدن به نزدیک‌ترین منطقه در صنعاء خود را آماده شده بود».او گفت که ائتلاف سعودی برای اینکه در این حمله موفق شود، ۱۷ لشکر و تعدادی گردان به همراه تجهیزات نظامی مختلفی به منطقه گسیل کرده بود.

سرتیپ سریع گفت که در عملیات بنیان مرصوص یگان‌های موشکی و پهپادی یمن، تعدادی از فرودگاه‌های عربستان سعودی را که برای اهداف نظامی از آن‌ها استفاده می‌شد، هدف قرار دهند. فرودگاه‌های نجران و جیزان و پایگاه هوایی حمیس مشیط از جمله این اهداف بود که با چند موشک بالستیک هدف قرار گرفت.

در عملیات بنیان مرصوص، ۱۵۰۰ نفر از متجاوزان کشته شده‌اند که جسد بسیاری از آن‌ها همچنان در مناطق عملیاتی قرار دارند. به گفته وی ۱۸۰۰ نفر نیز زخمی شده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن