ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 119036
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۵:۳۵
  • 122 بازدید
  • ارسال توسط :
برنامه‌های دهه فجر ملایر با محوریت شهید سردار سلیمانی

برنامه‌های دهه فجر ملایر با محوریت شهید سردار سلیمانی

حجت الاسلام والمسلمین مهدی بیات در گفت‌وگو با ایسنا، در این رابطه افزود: دیدار با امام جمعه ملایر، کمک به مددجویان با محوریت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، اجرای مسابقات ورزشی جام فجر، سرکشی از طرح های اقتصاد مقاومتی، حضور سازمان یافته در نمازجمعه و برگزاری مراسم یادبود شهید سردار حاج قاسم سلیمانی از دیگر برنامه […]

حجت الاسلام والمسلمین مهدی بیات در گفت‌وگو با ایسنا، در این رابطه افزود: دیدار با امام جمعه ملایر، کمک به مددجویان با محوریت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، اجرای مسابقات ورزشی جام فجر، سرکشی از طرح های اقتصاد مقاومتی، حضور سازمان یافته در نمازجمعه و برگزاری مراسم یادبود شهید سردار حاج قاسم سلیمانی از دیگر برنامه های این کارگروه در طول دهه فجر به شمار می رود.

وی بر لزوم تلاش در راستای نوآوری و برگزاری برنامه ها و فراگیر شدن آنها در سطح شهرستان و اهمیت استفاده از ظرفیت جوانان و نوجوانان انقلابی در مراسم ها تأکید کرد و ادامه داد: با توجه به حوادث تلخ دی ماه و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سوانح اخیر و شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی برنامه های دهه فجر با محوریت شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

بیات اظهار کرد: برنامه شاخص کارگروه همیاری و خدمت رسانی، اعزام ۸۰ نفر از مددجویان به مشهد مقدس، برپایی خدمت مشاوره رایگان، اجرای مسابقات بیانه گام دوم انقلاب، برگزاری کلاس های آموزشی برای نوعروسان و تأمین جهیزیه مددجویان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر خاطرنشان کرد: تجمع علما در نیمه اول دهه فجر، سرکشی به روستاها و ایراد سخنرانی و اعزام مبلغان به مساجد، مدارس، دانشگاه ها در ایام الله دهه فجر از جمله برنامه های شاخص کارگروه حوزه و روحانیت به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری جشن انقلاب در شهر اسلام شهر آقگل و روستای علی آباد، دیدار با حضور خانواده های شهدا در روستاها، توسط کارگروه روستایی و عشایری انجام می شود، گفت: نصب ۲۰ المان در سطح شهرستان، پخش تصاویر راهپیمایی مردم ملایر در سال۱۳۵۷ از تلویزیون های شهری، نصب پرچم ایران در معابر عمومی و ارائه ۲۰ درصد تخفیفات عوارض شهری نیز توسط کارگروه فضاسازی و خدمات شهری صورت می پذیرد.

بیات ادامه داد: ارائه تخفیف ۱۰ تا ۲۰ درصدی برای عضویت در اتحادیه های صنفی و فروش فوق العاده چندین واحد صنفی با ارائه اجناس تا ۱۵ درصد زیر قیمت متعارف، برگزاری نشست های بصیرتی با محوریت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در جمع بازاریان و رؤسای صنوف و بازگویی نقش اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی دیدار با امام جمعه ملایر از جمله برنامه های کارگروه اصناف و بازاریان در طول دهه فجر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم انس و مراسم جشن انقلاب و برنامه «۱۰ شب، ۱۰ مسجد» با همکاری اداره آموزش و پرورش ملایر، جوکار، سامن، توسط کارگروه فرهنگی مساجد و تشکل های دینی انجام می شود.

وی بیان کرد: کارگروه اماکن مقدسه نیز برگزاری محفل انس با قرآن همزمان با سراسر کشور و دعوت از قاری کشوری سیدجواد حسینی، برنامه کرسی های آزاداندیشی، برگزاری جشن انقلاب در پنج امامزاده و بقعه شاخص، اعزام اکیپ پزشکی و دارویی و توزیع البسه و طبخ غذا بین جامعه هدف را در دستور کار قرار داده است.

بیات افزود: برگزاری یادواره لاله های روشن ۴۰ هزار مدرسه، ۴۰ هزار شهید، نواختن زنگ انقلاب با آغاز دهه فجر در مدرسه شاهد شهید حیدری، اجرای سرود همگانی با عنوان «سلیمان عشق» با محوریت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، برگزاری جلسات کارگاهی سبک زندگی و طب اسلامی، برگزاری نشست های بصیرتی و برگزاری مسابقات ورزشی برنامه های شاخص کارگروه دانش آموزی و فرهنگیان است.

وی اضافه کرد: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا همزمان با سراسر کشور در ۱۷ بهمن ماه، برگزاری یادواره ۱۲ شهید انقلاب و گرامیداشت آیت الله میرشاهولد با محوریت سپهبد شهید قاسم سلیمانی، تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران ادارات، دانشگاه ها و تجلیل از اعضای مردمی ستاد یادواره شهدای ارتش و خلبان و ایثارگران فاخر در عرصه کارآفرینی و تولید و راه یافتگان به دانشگاه در رشته های پزشکی و اجرای مسابقات ورزشی اهم برنامه های کارگروه ایثارگران به شمار می رود.

بیات اظهار کرد: اجرای ۶۴ برنامه ورزشی در سطح شهرستان ملایر و ۲۶ برنامه دیدار و تجلیل از پنج شهید ورزشی با محوریت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، اجرای مسابقات جام کریم خان زند، برگزاری مسابقات هندبال کشوری با محوریت شهید سردارحاج قاسم سلیمانی، ۱۰ برنامه متنوع روستایی از جمله افتتاح فاز اول ورزشگاه و آغاز فاز دوم ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری، افتتاح سالن ورزشی روستای ینگی کند و سالن بدنسازی خصوصی نیز از برنامه های شاخص کارگروه ورزش و جوانان ملایر در طول دهه فجر است.

وی تصریح کرد: بخشداران ستادهای فرعی دهه فجر انقلاب اسلامی در بخش های تابعه با برگزاری مراسم برنامه های اعلام شده، فایل مستند مراسم را به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و فرمانداری ویژه شهرستان ملایر ارسال کنند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن