ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 119043
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۶:۳۹
  • 223 بازدید
  • ارسال توسط :

گرامیداشت بزرگترین فرمانده ضد تروریسم جهان در روستا‌های محلات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قوی‌ترین و سرشناس‌ترین فرمانده ضد تروریست دنیا و فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران همزمان با یادواره شهدای روستا‌های گلچشمه، جمال آباد و یکه چاه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قوی‌ترین و سرشناس‌ترین فرمانده ضد تروریست دنیا و فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران همزمان با یادواره شهدای روستا‌های گلچشمه، جمال آباد و یکه چاه شهرستان محلات با حضور جمعی با حضور مردم، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان در مسجد جامع روستای گل چشمه برگزار شد.

حجت الاسلام بهرامی از راویان راهیان نور در این مراسم با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره‌های شهدا گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا، ترویج یک خط، ایدئولوژی و تفکر است.

او اضافه کرد: ما با بیان خاطرات، ایدئولوژی و خط شهدا، سیل مشتاقان در این خط و ایدئولوژی را در بین جوانانی که مشتاق در عرصه شهادت و ایثارگری هستند، مشاهده می‌کنیم.

تجلیل از خانواده معظم شهدا و مداحی از دیگر برنامه‌های یادواره یادواره شهدای روستا‌های گلچشمه، جمال آباد و یکه چاه شهرستان محلات بود.

سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بامداد جمعه سیزدهم دیماه ۹۸ در حالیکه به دعوت رسمی نخست وزیر عراق به منظور گفتگوی مشورتی با هواپیما به این کشور سفر کرد و با خودرو غیر نظامی در حال خروج از فرودگاه بود با دستور رسمی و مستقیم رئیس جمهور آمریکا و با موشک هوا به زمین نظامیان آمریکا ترور شد.

در پی حمله تروریستی آمریکایی ـ صهیونیستی در فرودگاه بغداد به خودروی سردار سرافراز سپاه اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ایشان به همراه جمعی از همراهانش به ویژه ابومهدی المهندس معاون حشد الشعبی، نیروی نظامی رسمی کشور عراق به فیض شهادت نائل آمدند.

همچنین در پی این تنش آفرینی هواپیمای مسافربری پرواز تهران_اوکراین در آسمان تهران به اشتباه هدف موشک پدافندی قرار گرفت و ۱۷۶ سرنشین آن به شهادت رسیدند.

انتهای پیام / ج

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن