ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 119069
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۹:۲۲
  • 114 بازدید
  • ارسال توسط :
دانش‌آموزان داعیه‌دار حفظ نظام جمهوری اسلامی هستند

دانش‌آموزان داعیه‌دار حفظ نظام جمهوری اسلامی هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرحناز قائدامینی صبح امروز در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه شاهد شهرکرد، گفت: دهه‌فجر امسال با سال‌های گذشته تفاوت بسیاری دارد. مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: یکی از دغدغه‌های معلمان در دهه‌های فجر سال‌های گذشته […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرحناز قائدامینی صبح امروز در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه شاهد شهرکرد، گفت: دهه‌فجر امسال با سال‌های گذشته تفاوت بسیاری دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: یکی از دغدغه‌های معلمان در دهه‌های فجر سال‌های گذشته این بود که چطور به دانش‌آموزان بگویند که شهدا با چه نیتی از هستی خود گذشتند تا امروز آن‌ها به راحتی بتوانند تحصیل کنند، جشن بگیرند و برای آینده خود برنامه‌ریزی کنند.

وی ادامه داد: اما امسال با شهادت سرافرازانه و مظلومانه سردار شهید قاسم سلیمانی تک‌تک دانش‌آموزان این مهم را به‌خوبی درک کردند و دیگر نیازی نیست معلمان تلاش زیادی در این خصوص داشته باشند.

قائدامینی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان به عینه دیدند و لمس کردند که دشمن از هیچ کاری برای از بین بردن انقلاب اسلامی فروگذار نمی‌کند و قاسم سلیمانی که با همه وجود مقابل تروریست ایستاده بود به دست کسانی که ادعای مبارزه با تروریست دارند شهید شد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری بیان کرد: برای ما رفتن سردار شهید قاسم سلیمانی ضایعه بزرگی بود و قلب‌های ما سرشار از نفرت از کسانی است که این شهادت را رقم زدند.

وی با اشاره به اینکه امروز حفظ نظام جمهوری اسلامی که برپایه خون شهدا بارور شده است، به دست دانش‌آموزان این کشور است، اضافه کرد: حضور دانش‌آموزان در المپیادها، جشنواره‌ها و همایش‌ها این نوید را می‌دهد که دانش‌آموزانی متخصص برای آینده ایران اسلامی تربیت خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن