ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم » شهدای مدافع حرم » شهید
  • شناسه : 119095
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
  • 903 بازدید
  • ارسال توسط :
اجرای بالغ‌بر ۱۰ هزار برنامه محلی در دهه فجر استان تهران

اجرای بالغ‌بر ۱۰ هزار برنامه محلی در دهه فجر استان تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرری، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در نشست خبری دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر امسال ویژگی‌های خاص خود را دارد که در حالی چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم که در این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرری، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در نشست خبری دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر امسال ویژگی‌های خاص خود را دارد که در حالی چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم که در این ایام‌الله شخصیت بزرگ، ارزشمند، مؤثر و بین‌المللی شهید سپهبد قاسم سلیمانی علی‌الظاهر در بین ما نیست و از طرف دیگر اولین سال از گام دوم را پشت سر گذاشتیم.

وی با بیان اینکه دشمن درصدد بود القاء کند روحیه انقلابی‌گری کاهش یافته، از بین رفته و مرده است، ادامه داد: آمریکا و رژیم صهیونیستی تصور می‌کردند انقلاب با مختصات منطبق بر آرمان‌های امام، رهبری و موازین اسلام ناب ادامه نمی‌یابد و چهل سالگی را جشن نمی‌گیرد ولی همه دیدند علاوه بر عبور از این برهه مهم به بلوغ‌های سیاسی کامل رسیده و حتی در اولین قدم گام دوم انقلاب به پیروزی‌ها و موفقیت‌های چشم‌گیری دست یافتیم.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران با تبریک این ایام خجسته اضافه کرد: با شهادت حاج قاسم سلیمانی به عنوان یکی از تربیت یافتگان برجسته و شاخص مکتب انقلاب، امام و رهبری تمام دنیا فهمیدند انقلاب زنده و پویا است و جمعیت بالغ بر ۲۵ میلیون نفری در تشییع باشکوه سردار دل‌ها در داخل کشور و حتی کشورهای دیگر نشان داد قاطبه ملت ما محکم پای کار انقلاب ایستادند و به آرمان‌های انقلاب اعتقاد دارند.

سردار حسن زاده با تأکید بر اینکه مقاومت مهم‌ترین، اصلی‌ترین و مؤثرترین گفتمان انقلاب است، خاطرنشان کرد: این تشییع و بدرقه باشکوه پدیده بزرگی در انقلاب ما بود که همه با حضور میلیونی خود به این گفتمان انقلاب مهر تأیید زدند و حضور ۸۰ درصدی جوانان و نوجوانان در این مراسم‌ها به عنوان قشر محور اصلی در گام دوم انقلاب بسیار حائز اهمیت است.

وی یادآور شد: در چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی تمام دنیا جبهه، تفکر، فرهنگ و گفتار مقاومت را به درستی درک کرد و این الگوی برجسته انقلاب رسما به تأیید افکار عمومی در دنیا رسید.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران در ادامه برنامه‌های دهه فجر امسال را معطوف به مبانی و آرمان‌های انقلاب و امام و پرورش یافتگان این مکتب در رأس آن‌ها سردار سلیمانی دانست و ابراز داشت: مساجد به عنوان سنگرهای انقلاب، مدارس پایگاه و نقطه اصلی پرورش جوانان و نوجوانان و محلات که ماندگاری انقلاب را دنبال می‌کنند محورهای برنامه ما روی این مراکز معطوف است و سعی داریم با محلات انقلابی و اسلامی به دولت، جامعه و تمدن نوین اسلامی و بستر سازی ظهور حضرت دست یابیم.

سردار حسن زاده روز اول دهه فجر را ولایتمداری، انقلابی‌گری، پیوند ناگسستنی امت و امام اشاره کرد و افزود: اردوهای راهیان پیشرفت و آبادانی و اجرای سرودهای انقلابی و تئاتر خیابانی به صورت پاتوقی در اماکن عمومی توسط گروه‌های سرود و تئاتر پایگاهی انجام می‌شود.

وی به حضور راویان انقلاب و سخنرانان برتر در مدارس و مساجد اشاره کرد و گفت: تفکر دینی، فرهنگ و هنر انقلابی و تمدن نوین اسلامی، جوان انقلابی، جهاد علمی و امیدآفرینی، مدیریت جهادی، اقتصاد مقاومتی و رونق تولید، سبک زندگی ایرانی اسلامی، اعتلای منزلت زن و تحکیم خانواده و معنویت، ایثار و شهادت از عناوین پنج روز بعدی دهه فجر است که در هر روز برنامه‌های ویژه‌ای در سراسر شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران با اشاره بر بالغ بر ۱۸۰۰ پایگاه بسیج در استان تهران عنوان کرد: در تمام پایگاه‌های بسیج، مساجد و مدارس در هر ده شب ده برنامه محوری برگزار خواهد شد همچنین سپاه هر شهرستان نیز ده برنامه در سطح شهرستان برگزار خواهد کرد.

سردار حسن زاده روز ۱۸ بهمن را قرآن و عترت، وحدت اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی برشمرد و اظهار داشت: در طول دهه فجر امسال بیش از ۱۰ هزار برنامه محلی در شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود و علاوه بر آن ۴۰ برنامه شاخص و محوری در هر شهرستان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در دوماه گذشته بیش از ۳ هزار پروژه محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی در استان افتتاح شده است، ادامه داد: تعدادی پروژه در این ایام افتتاح می‌شود همچنین ۶۷ واحد و منازل ساخته شده برای سیل‌زدگان پل دختر تحویل داده می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران به اجرای طرح محله‌های اسلامی در ۱۲۵ محله با نقش‌آفرینی مردم برای حل مشکلات با محوریت بسیج و مسجد اشاره کرد و افزود: در همین راستا همایش علمی الگوی محله‌های اسلامی در استان تهران با معرفی نفرات برتر از بین ۱۱۰ مقاله و ۲۵ مستند صد ثانیه‌ای چهاردهم بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

سردار حسن زاده به عناوین روزهای بعدی اشاره کرد و ادامه داد: امنیت پایدار، بازدارندگی و پاسداری از انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی، عدالت اجتماعی و مبارزه با فساد و جهاد، مقاومت و استکبارستیزی از دیگر عناوین روزهای دهه فجر است که نمایشگاه عکس و پوستر سیر تاریخی انقلاب، اردوی راهیان بهشت، مسابقات فرهنگی و هنری، شعرخوانی و شب شعر، سرود و تئاتر و برنامه‌های دیگر در این ایام برگزار خواهد شد.

وی روز پایانی دهه فجر را حماسه حضور، عظمت ملت و تکریم سردار دل‌ها عنوان کرد و افزود: با روح تازه‌ای که به واسطه شهادت حاج قاسم دمیده شده و تقارن اربعین شهادت این سردار بزرگ با ۲۲ بهمن راه‌پیمایی متفاوتی خواهیم داشت که در ۴۰ سال گذشته یکی از پرشورترین، گسترده‌ترین و اثرگذارترین حماسه‌ها را شاهد خواهیم بود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران در پایان گفت: در ۳۹ شهرستان‌های استان تهران با حضور گسترده و فراگیر همه اقشار مراسم راه‌پیمایی با اقدامات فرهنگی و اجرای برنامه متنوع انقلابی خواهیم داشت و این روز را در ادامه تثبیت انقلاب برجسته خواهیم کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن