ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم » شهید حججی
  • شناسه : 119104
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
  • 892 بازدید
  • ارسال توسط :
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه: فرهنگ ایران اسلامی امثال قاسم‌ سلیمانی را تربیت کرده است

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه: فرهنگ ایران اسلامی امثال قاسم‌ سلیمانی را تربیت کرده است

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما امروز در مراسم بزرگداشت یوم‌الله 12 بهمن و سالروز ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که در حسینیه شهدای کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: امام راحل(ره) آمد و پشتوانه وحی را با خودش به ارمغان […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما امروز در مراسم بزرگداشت یوم‌الله 12 بهمن و سالروز ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که در حسینیه شهدای کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: امام راحل(ره) آمد و پشتوانه وحی را با خودش به ارمغان آورد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه بیان کرد: زمانی استکبار جهانی نیمی از دنیا را شرقی و نیمی دیگر را غربی کرده بود و این فرهنگ زاییده فکر سیاستمداران و روسای استکبار جهانی بود.

وی با بیان اینکه امام با شعار نه شرقی و نه غربی یک جمهوری فطری الهی و اسلامی به ملت ایران هدیه داد بیان کرد: امام آمد و بر روی کره زمین انقلاب اسلامی خدایی و معنوی را که در دنیا بی‌نظیر بود بنیان گذاشت.

علما افزود: قوانین و مقرراتی که پشتوانه آن خدا و وحی باشد هیچ گاه کمرنگ نخواهد شد و روز به روز بر اقتدار آن افزوده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شعار نه شرقی و نه غربی همانند کلمه توحید است عنوان کرد: تمام هم و غم امام راحل(ره) پیاده شدن اسلام واقعی در کشور بود و اگر اسلام واقعی پیاده شود بدون شک به قدرت می‌رسیم.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به سیلی سختی که در پی انتقام خون سردار سلیمانی به آمریکا زده شد گفت: این سیلی به‌دنبال فرمان رهبر معظم انقلاب بود و سپاهی که خود در تحریم به‌سر می‌برد پرقدرت ظاهر شد و سیلی سختی به دشمن وارد کرد و این اقتدار به دنبال شعار نه شرقی و نه غربی به دست آمده است.

وی با بیان اینکه اگر همه ما وارد کلمه طیبه لااله الا لله شویم هیچ قدرتی به ما ضربه نمی‌زند بیان کرد: مردم بابد در انتخابات حضور چشمگیری داشته باشند و با حضور خود خاری باشند بر چشم دشمنانی که نمی‌توانند قدرت و عظمت کشور ایران را ببینند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: فرهنگ ایران اسلامی جاذبه و کششی به‌وجود آورده که توانسته امثال حاج قاسم‌ سلیمانی را تربیت کند.

انتخابات پرشور منشأ اقتدار نظام جمهوری اسلامی است

استاندار کرمانشاه گفت: برگزاری انتخابات پرشور منشأ اقتدار نظام جمهوری اسلامی است که باید مظهر مشارکت را افزایش دهیم.

هوشنگ بازوند با اشاره به اینکه به‌طور قطع افزایش مشارکت و حضور پررنگ مردم تیر خلاصی است به سینه دشمنان ما که بر این اساس مشارکت یک توجه جدی می‌خواهد عنوان کرد: مدیران دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی را در دهه فجر تشریح کنند.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در 40 سال گذشته خدمات ارزشمندی داشته که بدون تعارف باید به گذشته نظام جمهوری اسلامی افتخار کنیم عنوان کرد: باید این خدمات را در این برهه زمانی که در واقع دشمنان دنبال کمرنگ کردن خدمات جمهوری اسلامی هستند به نسل آینده منتقل کنیم.

استاندار کرمانشاه افزود: چهارمین پتروشیمی در استان کرمانشاه کار خود را شروع خواهد کرد و کرمانشاه را تبدیل به قطب پتروشیمی برای کشور می‌کند.

آیین گرامیداشت سالروز ورود امام (ره) به میهن در کرمان برگزار شداز ورود امام خمینی(ره) به میهن تا 22 بهمن 57 چه گذشت؟اختصاص هزینه برگزاری مراسم سالروز ورود امام (ره) به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

دشمنان به‌دنبال ضعیف کردن جایگاه عظیم ولایت هستند

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: دشمنان به‌دنبال تضعیف جایگاه عظیم ولایت و گسستن امت با این جایگاه هستند.

 سردار بهمن ریحانی با اشاره به اینکه دوازدهم بهمن‌ماه سالگرد تاریخی و به یاد ماندنی ورود حضرت امام و روز ولایت‌مداری و پیوند ناگسستنی امام و امت است افزود: دشمنان به‌دنبال تضعیف جایگاه عظیم ولایت و گسستن امت با این جایگاه هستند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه امروز بار دیگر پیمان مجدد با ولی‌فقیه و امام عظیم‌الشان بستیم و به جهانیان می‌گوییم که ما بر سر راه آرمان‌های امام (ره) محکم و استوار ایستاده‌ایم عنوان کرد: ملت ما نشان داد در طول تاریخ 41 ساله انقلاب که نه از تهدیدات دشمنان ترسیده و نه بر اثر تحریم‌ها سست شده‌اند و بر اساس کتاب خدا و آیات خدا محکم بر سر راه شهیدانمان بر اصول و مکتب و تفکر امام مانده‌ایم و خواهیم ماند.

وی با اشاره به اینکه امام عظیم‌الشأن، انقلاب، مکتب و فرهنگی را بنا نهاد که بعد از گذشت 41 سال از شور، حرارت، طراوت و ماندگاری آن در طول انقلاب کم نشده است گفت: خیلی از کسانی که انقلاب را درک نکردند و امام و دوران دفاع مقدس را ندیدند همانند حججی‌ها، حجت خدا بر زمین شدند و این بر اساس تفکر و فرهنگ امام(ره) است.

ریحانی با بیان اینکه بعد از 41 سال به حمد خدا انقلاب ما پویایی و زنده بودن خودش را دارد، انقلاب‌هایی که همه ما در تاریخ از بزرگی آنها شنیدیم از جمله انقلاب فرانسه، انقلاب روسیه و انقلاب چین، چند سال بعد شاهد عقب‌گرد بودند بیان کرد: انقلاب ما با خلوص در اعتقادات امام و مقام معظم رهبری محکم باقیمانده است.

وی اظهار کرد: امام این عزت را برای ما آورد و ما را از دره ذلت به قله عزت بالا کشید لذا باید در هر مجلس و جا و هر جغرافیای زمانی از عزت و سربلندی حرف زدیم یادی از امام(ره) کنیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره با اینکه امام تفکر جدیدی از دین و همه شعارها و همه پیام‌ها به ما داد گفت: امروز بسیاری از کشورهای دنیا به ایران تکیه کرده و این کشور به یاری مظلومان شتافته است.

وی با اشاره به اینکه عصبانیت دشمنان از کشور ایران به‌دلیل عزت و سربلندی ایران است که این را در ولایتمداری به‌دست آورده است عنوان کرد: امثال قاسم سلیمانی زاییده این تفکر الهی و ولایتمداری است و دشمن امروز به‌دنبال گسستن این پیوند محکم امام و امت هستند لذا با تلاش و مدیریت جهادی می‌توانیم نقشه دشمنان را نقش بر آب کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن