ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 119106
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
  • 1070 بازدید
  • ارسال توسط :
اردوی راهیان نور علوم پزشکی یزد با رویکرد مسئله محور در نیمه دوم اسفند برگزار می‌شود

اردوی راهیان نور علوم پزشکی یزد با رویکرد مسئله محور در نیمه دوم اسفند برگزار می‌شود

افشین صابری، مسئول بسیج دانشگاه علوم پزشکی یزد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: از هفته آینده برای خادمین شهدا فراخوان می‌دهیم. این ایده‌ای جدید است و امسال برای اولین بار قرار است در دانشگاه چنین طرحی برگزار بشود. صابری در ادامه گفت: در زمینه‌های نویسندگی، مستند سازی برای فضای مجازی، عکاسی و […]

افشین صابری، مسئول بسیج دانشگاه علوم پزشکی یزد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: از هفته آینده برای خادمین شهدا فراخوان می‌دهیم. این ایده‌ای جدید است و امسال برای اولین بار قرار است در دانشگاه چنین طرحی برگزار بشود.

صابری در ادامه گفت: در زمینه‌های نویسندگی، مستند سازی برای فضای مجازی، عکاسی و کار‌های عملیاتی و اجرایی برای بحث خادمین شهدا نیرو جذب می‌کنیم و دانشجویان بسته به سطح توانایی‌های خود می‌توانند در ماجرا سهیم باشند.

مسئول بسیج دانشگاه علوم پزشکی یزد افزود: اردوی راهیان نور مثل سنوات گذشته هم برای خواهران و هم برادران برگزار می‌شود. چیزی که در نظر داریم این است که با توجه به افزایش درخواست دانشجویان در سال جاری دو اتوبوس خواهران و دو اتوبوس برادران را به مناطق جنگی جنوب کشور بفرستیم.

وی خاطرنشان کرد: زمان این اردو در نیمه دوم اسفند است و برادران از ۱۴ لغایت ۱۸ اسفند ماه راهی می‌شوند. همچنین از نجف آباد با زیارت مزار شهید حججی برنامه را آغاز می‌کنیم و به ترتیب دانشجویان را در تمام مناطق عملیاتی مهم همراه می‌کنیم و در روز آخر با زیارت شاه چراغ سفر را به پایان می‌رسانیم.

صابری در پایان گفت: تفاوت عمده‌ای که اردوی امسال به سال گذشته دارد در مسئله محور بودن سفر امسال است. در این اردو به بیانات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین به پزشکی در جنگ می‌پردازیم. همچنین برای تببین اصل انتقام سخت و رشد روحیه مقاومت در دانشجویان تلاش می‌کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن