ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 119108
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
  • 129 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری ۵۰۰ ویژه برنامه دهه فجر در اسلامشهر

برگزاری ۵۰۰ ویژه برنامه دهه فجر در اسلامشهر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از اسلامشهر، میثم مرادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر در نشستی با خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیش از ۵۰۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری در قالب ۱۵۰۰ اجرا در سطح […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از اسلامشهر، میثم مرادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر در نشستی با خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیش از ۵۰۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری در قالب ۱۵۰۰ اجرا در سطح شهرستان اسلامشهر برگزار می‌شود.

مرادی افزود: با توجه به اینکه تعداد بی‌شماری از هنرمندان اسلامشهری در عرصه‌ها و رشته‌های مختلف هنری فعالیت می‌کنند و بیش از ۳۰۰ صنف زیرمجموعه اداره ارشاد مشغول فعالیت هستند، نقش و تأثیر بسزایی در جامعه داشته و اثرگذاری ویژه‌ای دارند.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای استقبال از دهه فجر بیان کرد: بر اساس تصمیم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر، کمیته فرهنگی و هنری متشکل از دستگاه‌ها و ادارات ذی‌ربط با دبیری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل و برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام شد.

 دبیر کمیته فرهنگی و هنری ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان اسلامشهر افزود: همایش بزرگ سبک زندگی ایرانی اسلامی و سیره ائمه معصومین با عنوان «نسل سلیمانی‌ها» با حضور مادران و فرزندانشان در روز ۱۹ بهمن سالروز وفات حضرت ام‌البنین علیه‌السلام برگزار می‌شود.

مرادی تأکید کرد: برگزاری یادواره پنج شهید دوران انقلاب و گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی در قالب عصر شعر و خاطره در روز ۱۶ بهمن‌ماه از برنامه‌های شاخص ایام دهه فجر است.

 وی ادامه داد: در این یادواره از خانواده‌ها و بازماندگان ۵ شهید انقلاب تقدیر به‌عمل‌آمده و شعرخوانی، حماسه‌سرایی، شبیه‌خوانی و نقالی با محوریت ایثار و شهادت و رشادت‌های سردار قاسم سلیمانی برگزار و یکی از هم‌رزمان شهید سلیمانی خاطراتی از این سردار رشید جبهه مقاومت بازگو می‌نماید.

دبیر کمیته فرهنگی و هنری ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان اسلامشهر با اشاره به دیگر برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر تصریح کرد: نشست کتاب‌خوان با موضوع ایثار و شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در روزهای دهه فجر در اسلامشهر برگزار و شرکت‌کنندگان پس از مطالعه کتاب به نقد و بررسی آن می‌پردازند.

وی عنوان کرد: برپایی محافل انس با قرآن در نقاط مختلف شهرستان و برگزاری آزمون بزرگ قرآن و عترت همزمان با سراسر کشور در اسلامشهر از دیگر برنامه‌های مهم ایام دهه فجر است.

مرادی در پایان خاطرنشان کرد: حسن ختام برنامه‌های دهه فجر حضور پرشور آحاد مختلف مردم و انجمن‌های هنری و اصحاب فرهنگ و هنر در راهپیمایی ۲۲ بهمن و اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی در حاشیه مراسم راهپیمایی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن