ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 11912
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :

مرد حلقه‌ای ایران رکوردش را ثبت کرد/ تقدیم افتخارآفرینی به خانواده شهید مدافع حرم بلباسی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، مرد حلقه‌ای ایران امروز بعد از خواندن نماز صبح شروع به ثبت رکورد خود کرد. میلاد رضایی صبح امروز حرکتش را از عمارت شهرداری آغاز کرد و بعد از طی مسافت 50 کیلومتری  کارش را در استادیوم شهید وطنی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، مرد حلقه‌ای ایران امروز بعد از خواندن نماز صبح شروع به ثبت رکورد خود کرد.

میلاد رضایی صبح امروز حرکتش را از عمارت شهرداری آغاز کرد و بعد از طی مسافت 50 کیلومتری  کارش را در استادیوم شهید وطنی همزمان با اذان مغرب به پایان رساند.

در طول مسیر، ناظران به تمامی شرایط رکوردزنی نظارت داشتند و صحت برگزاری ثبت رکورد را تأیید کردند.

میلاد رضایی پس از 12 ساعت طی مسافت با حلقه هولاهوپ توانست رکوردش را ثبت کند.

در مراسم استقبال از مرد حلقه‌ای، رسول بلباسی برادر شهید مدافع حرم محمد بلباسی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و رئیس اداره ورزش و جوانان حضور داشتند و این ورزشکار با تمسک جستن از مقام نخستین شهید مدافع حرم قائم‌شهر این رکورد را به زینب دختر نوزاد شهید که بعد از شهادت پدرش به‌دنیا آمد، هدیه کرد.

پیراهن مرد حلقه‌ای در طول ثبت رکورد به تمثال شهید محمد بلباسی مزین شده بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از فارس، این اقدام میلاد رضایی با هدف بزرگداشت مقام شهید و به‌ویژه خانواده شهید محمد بلباسی انجام شد.

انتهای پیام/86017/ن

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن