ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 11916
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۵:۴۱
  • 326 بازدید
  • ارسال توسط :
پویش جمع آوری لباس گرم برای مدافعان حرم

پویش جمع آوری لباس گرم برای مدافعان حرم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «طنین شهر»پویش مردمی بافت و جمع آوری البسه زمستانی  از ابتدای آذر ماه سال جاری در مشکین دشت در حال برگزاری است. این پویش به همت واحد خواهران هیئت منتظران مهدی (عج) طراحی و در هیئت های مذهبی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «طنین شهر»پویش مردمی بافت و جمع آوری البسه زمستانی  از ابتدای آذر ماه سال جاری در مشکین دشت در حال برگزاری است.

این پویش به همت واحد خواهران هیئت منتظران مهدی (عج) طراحی و در هیئت های مذهبی و پایگاه های بسیج سراسر این شهر به اجرا در آمده است.

زهرا آتشگاهی به عنوان مجری این طرح در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: خوشبختانه شناخت آرمان های شهدای مدافع حرم باعث شده است مردم همانند سال های جنگ تحمیلی از جان و دل برای رزمندگان جبهه مقاومت فعالیت کنند.

وی افزود: شهادت دو نفر از شهروندان مشکین دشت در نبرد با نیروهای تکفیری شور و حال بیشتری به کمک های مردمی داده است و ما شاهد آن هستیم که امسال  در محله های مختلف شهر به یاد این دو شهید بزرگوار در کنار برگزاری مراسم یادبود البسه و لوازم بسیاری برای مدافعان حرم جمع آوری شده است.

مسئول واحد خواهران هیئت منتظران مهدی(عج) در ادامه خاطر نشان کرد: عصر روز سه شنبه(23 آذر) به طور نمادین و متمرکز  تمام لوازم جمع آوری شده برای رزمندگان جبهه مقاومت به مسجد جامع مشکین دشت ارسال و سپس دسته بندی می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن