ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » یمن
  • شناسه : 119178
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
  • 180 بازدید
  • ارسال توسط :
ادامه راهپیمایی یمنی‌ها علیه معامله قرن

ادامه راهپیمایی یمنی‌ها علیه معامله قرن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، مردم استان البیضاء برای محکوم کردن معامله قرن دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، تاکید بر حمایت از فلسطین، دو راهپیمایی گسترده برگزار کردند. خبرنگار این شبکه گزارش داد: خشم مردم در مخالفت با معامله […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، مردم استان البیضاء برای محکوم کردن معامله قرن دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، تاکید بر حمایت از فلسطین، دو راهپیمایی گسترده برگزار کردند.

خبرنگار این شبکه گزارش داد: خشم مردم در مخالفت با معامله ترامپ در حال تشدید است. استان البیضاء عرصه برگزاری دو راهپیمایی جدای از یکدیگر بود. یکی از راهپیمایی‌ها در منطقه رداع و دیگری در شهر البیضاء برگزار شد. خشم مردمی از توطئه ترامپ بشارت‌دهنده هشیاری گسترده ملت‌های منطقه است.

این شبکه در ادامه گزارش داد منطقه شمالی استان إب عرصه برگزاری راهپیمایی پرشوری در محکومیت معامله ترامپ بود. در دانشگاه إب نیز تظاهراتی برگزار شد که بر لزوم وحدت امت اسلامی در مقابل دشمنان تاکید کرد.

خبرنگار این شبکه گزارش داد: مواضع خشمگینانه در استان إب در مخالفت با معامله ترامپ پی در پی ادامه دارد. شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی تاکید کردند قدس عربی و اسلامی باقی خواهد ماند و امت اسلامی هیچ گزینه‌ای جز موضع‌گیری قاطعانه برای مقابله با قلدرمآبی رژیم صهیونیستی ندارد.

بیشتر بخوانید: تظاهرات گسترده «نه به معامله ترامپ» در یمن+ عکس

از سوی دیگر، انجمن دانشجویی دانشگاه إب در محکومیت این معامله ننگین تظاهرات برگزار کرد و شرکت‌کنندگان در این تظاهرات تاکید کردند نظام‌های مزدور نماینده ملت‌های آزاد نیستند و بر ادامه تلاش‌ها برای آزادسازی مناطق اشغالی عربی و مقدسات اسلامی آن تاکید کردند.

در همین چارچوب، برنامه‌های مردمی در مناطق ساحل غربی در تعز و منطقه صبر الموادم در این استان در مخالفت با معامله ترامپ و تاکید بر حمایت از آرمان فلسطین و عملیات «البنیان مرصوص» ادامه دارد.

خبرنگار این شبکه گزارش داد: مردم مناطق ساحل غربی در تعز شنبه صبح برای محکومیت معامله ترامپ و طرح نابودی آرمان فلسطین و تاکید بر اینکه آرمان فلسطین در رأس مسائل امت اسلامی قرار دارد، تجمع قبیله‌ای برگزار کردند.

ساکنان منطقه صبر الموادم هم به سبب اجرای عملیات البنیان المرصوص تجمع کردند و خواستار ادامه حضور در جبهه‌ها شدند.  شرکت‌کنندگان ضمن محکوم کردن نظام‌های سعودی و امارات، تاکید کردند تجاوزگری به یمن چیزی جز اجرای طرح صهیونیستی-آمریکایی در منطقه نیست و از گزینه مقاومت، پایداری و روریارویی دست برنخواهند داشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن