ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 119180
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
  • 107 بازدید
  • ارسال توسط :
زادمهر: منافقان بدانند لحظه‌ای از دستورات مولایمان کوتاه نخواهیم آمد / یک آجر دفتر را نخواهم داد

زادمهر: منافقان بدانند لحظه‌ای از دستورات مولایمان کوتاه نخواهیم آمد / یک آجر دفتر را نخواهم داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زادمهر، دبیر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در مراسم گرامیداشت سی امین سالگرد تاسیس اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در دانشگاه علوم و تحقیقات به سخنرانی پرداخت.   متن این سخنرانی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم یا ای‌ها […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زادمهر، دبیر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در مراسم گرامیداشت سی امین سالگرد تاسیس اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در دانشگاه علوم و تحقیقات به سخنرانی پرداخت.   متن این سخنرانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا ای‌ها الذین آمنوا اصبروا و صابروا و رابطوا و اتقوالله

عرض سلام و ادب و احترام دارم خدمت اعضای محترم جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور، ادوار بزرگوار، مهمانان و مسئولینی که قبول زحمت کردند و در این مراسم ویژه حضور پیدا کردند.

امروز کنار هم جمع شده ایم برای یک اتفاق بزرگ در تاریخ جنبش دانشجویی مسلمان ایران.

امروز که ۳۰ سال از تاسیس اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گذشته و این شجره طیبه ۳ دهه از تاریخ انقلاب اسلامی را پا به پای رهبر معظم انقلاب طی کرده است.

اوایل انقلاب بود سال ۶۶ جرقه‌ای خورد که آن جوانه نو پا سال ۶۸ بدست جوانان انقلابی با تمام سختی ها، ضربه ها، تهدید‌ها با حمایت حضرت آقا پا گرفت و امروز ما وارثان آن تشکل با ریشه و با اصالت هستیم.

جاد فقط یک تشکل یا یک نهاد دانشجویی ساده برای فعالیت‌های همچون همایش، مناظره، کرسی آزاد اندیشی و هزاران قالب دیگر نیست، جاد معبدی است برای رسیدن به معبود، جاد در واقع جایی است که فرزندان سید علی خامنه‌ای را برای پاسداری از نظام اسلامی آماده کرده و ان شاءالله در آینده نیز رسالتمان را با اهتمام تمام انجام خواهیم داد.

۳۰ سال گذشته است ۲۲ شورای مرکزی تغییر کرده است و امروز بنده ۲۵ مین دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان هستم، افتخاری بزرگتر از این در این ۲۲ سال نداشته ام و اگر چشمانم به ظهور حضرت، ولی عصر (عج) متبرک نشود، این افتخار را بزرگترین اتفاق زندگی خود تا پایان عمرم میدانم.

حرف برای گفتن بسیار است و درد و دل حقیر در جمع خانواده ام لذت بخش‌ترین لحظه دوران دبیر کلی ام است. ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ دفاتر اعتماد کردند و شورای مرکزی منتخب اتحادیه نیز این وظیفه سنگین و سکان این مجموعه عظیم را به بنده سپردند.

سختی‌های بسیاری در این ۵ ماه داشته ایم، اما رفقا صمیمانه بگویم به یک لحظه رضایت نائب بر حق امام زمان می‌ارزد.

۵ ماه از دوران دبیرکلی بنده گذشته و کار‌هایی با حمایت و پیگیری بی وقفه شورای مرکزی اتحادیه انجام گرفته است که میتوان برای تک تک آن‌ها ساعت‌ها بحث و حاضرم ساعت‌ها از هر کدام دفاع کنم.

مشکلات مالی متعدد، مشکل ساختمان و چندین بحران دیگر شیرینی آغاز مسئولیت بود و دوستان عزیزم امروز که خدمت شما هستم همچنان ۱ ریال از وزارتین مبلغی دریافت نکرده ایم و جز از مسیر‌های قانونی تعریف شده ۱ ریال از هیچ نهادی نگرفته ایم و افتخار میکنم ما آزاده ایم و همانطور که حضرت آقا سال‌ها قبل فرمودند: همچنان جهت گیری درست ادامه دارد.

برای مشکل ساختمان دفتر مرکزی اتحادیه، دستور شفاهی و مشخص حضرت آقا با نگه پدرانه ایشان گرفته شد که ان شاءالله راهگشاست و منافقان بدانند لحظه‌ای از دستورات مولایمان کوتاه نخواهیم آمد و یک آجر دفتر را نخواهم داد.

امروز که خدمت شما هستم مفتخرم اعلام کنم بیش از ۵۰ برنامه حاصل تلاش‌های شبانه روزی اعضای محترم شورای مرکزی، دبیران واحد‌های اتحادیه، قائم مقام ها، اعضای کمیسیون‌ها و دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور است البته این برنامه‌ها که شامل: همایش ها، میزگردها، کرسی‌های آزاد اندیشی، مجامع و نشست‌های دیگر، بیانیه و مواضع رسمی و قاطعانه اتحادیه در ۵ ماهه اول سال تحصیلی است که بازخورد مثبت گرفته شده نشان از عملکرد قابل دفاع اتحادیه دارد.

در حوزه‌های مختلف تلاش کردیم قالب‌های گذشته را کنار بزنیم و همراه با توده مردم تحول ایجاد کنیم.

در بحث سیاسی بویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی کار‌های جدیدی انجام شده که به زودی رسانه‌ای خواهد شد، اما بدانید استقلالمان را حفظ کردیم و زیر بلیط هیچ گروه، ائتلاف و فردی نیستیم.

طرح ملی گفتگو آزاد دانشجویی که ابتکار امسال اتحادیه بود نیز شاهد تحولی در کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها هستیم که بیش از ۵۰ کرسی آزاد اندیشی در قالب‌های متنوع در اجرای ۳ ماهه آن برگزار شده است که بزودی ان شاءالله خدمت حضرت آقا مکتوب و مفصل گزارش خواهد شد.

تشکیلاتمان تمام روزمرگی‌ها را کنار زد، کارگاه‌های منطقه‌ای و تحول در مجامع گوشه‌ای است که روز‌های آینده کار‌های راهبردی تری را انجام خواهند داد.

در حوزه فرهنگی شاهد کار‌های جدیدی هستیم، گروه جهادی به یاد شهید داریوش شاهینی که با حضور در زلزله آذربایجان، سیل خوزستان و سیل سیستان عیار خود را نشان داد، هیئت زینبیون اتحادیه برای مبارزه با هیئت‌های سکولار و ویژه عرض کنم گروه دیگری در راه است و قرار است شعار دانشجو برای دانشجو را محقق نماید ان شاءالله بزودی.

واحد خواهران که با شروع طرح فانوس راه امروز شاهد تربیت خواهران انقلابی کشور و تسلط به مباحث حوزه زن و خانواده هستیم البته کار تخصصی‌تر هم خواهد شد اندکی صبور باشیم…

امروز در جنبش دانشجویی که هیچ در جامعه دانشگاهی کشور شخصی بر قدرت رسانه‌ای و روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ایرادی دارد؟

در گذشته صرفا نامی از واحد بین الملل بود! اما امروز شاهد نشست، همایش و حضور تمام قد جاد در عرصه بین الملل و تقویت بنیه تحلیل سیاست خارجه در دفاتر هستیم.

آموزش، اصلی‌ترین هدف، اما همیشه نقطه ضعف تشکیلات بوده که نگاه جدید و تحول بزرگ، واحد آموزش جدید را در عرصه جنبش دانشجویی معرفی کرده است و کمتر از یک ماه دیگر ماحصل بخشی از تلاش‌های گذشته این واحد دیده خواهد شد.

راهبردمان تا آخرین لحظه و روز‌های فعالیت‌های بیست و دومین دوره شورای مرکزی اتحادیه مشخص است و پله‌ها یک به یک پیموده خواهد شد.

تمام گفته‌ها بماند، امروز شاهد اتفاقی بزرگ هستیم، شاهد زنده شدن دوباره جنبش دانشجویی. دوستان قلم‌ها را بدست بگیرید، رسانه‌ها آماده باشید امروز بعد از ۱۳ سال در جامعه اسلامی دانشجویان و ۹ سال در جنبش دانشجویی، مفتخرم اعلام کنم، برنامه ما مزین است به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی، سید علی خامنه ای، آقا اصالت جاد، وفاداری، و هم پیمانی با رهبری و نظام را در یاد داشتند.

رفقا مسئولیتمان سخت‌تر هم شد ۳۰ سالگی جاد و پیام، ولی امر مسلمین حجت را تمام کرد، خون‌ها باید به جوش بیاید اندکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی عقب نشینی نکنیم.

در پایان همه بدانند آماده ایم تا سید علی خامنه‌ای امر فرمایند آن زمان خواهند دید چطور به آتش خواهیم کشید دودمانشان را، وقت آن رسیده تا جوانان حزب اللهی در گام دوم انقلاب مدیریت جهادی را به رخ دنیا کشیده و ایران اسلامی را به جایگاه رفیع آن رسانده و مردم را از دست لیبرال‌های پیر و نا کارآمد رها کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن