ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم » شهدای مدافع حرم » شهید
  • شناسه : 119206
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
  • 741 بازدید
  • ارسال توسط :
نمایشگاه پوستر قیام قاسم در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود

نمایشگاه پوستر قیام قاسم در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود

حسین کاظمی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: به مناسبت اربعین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و در چهلمین و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای ارج نهادن به مقام شهدای جبهه مقاومت و با گرامیداشت یاد و خاطره قیام ایام الله دهه فجر، که نقطه عطف و […]

حسین کاظمی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: به مناسبت اربعین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و در چهلمین و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای ارج نهادن به مقام شهدای جبهه مقاومت و با گرامیداشت یاد و خاطره قیام ایام الله دهه فجر، که نقطه عطف و تاثیرگذار در بیداری ملت‌های مسلمان علیه ستمگران بود بسیج دانشجویی دانشگاه با همکاری ارگان‌های مختلف فرهنگی در استان در نظر دارد در راستای عمل به مطالبه‌های متعدد مقام معظم رهبری از هنرمندان؛ نمایشگاه پوستر «قیام قاسم» را در بخش هنر‌های تجسمی، گرافیک برگزار کند.
کاظمی افزود: در این بخش خلاقانه‌ترین پوستر‌ها و زیباترین تایپوگرافی‌ها و چشم نواز‌ترین تصویرسازی‌های هنرمندان جوان، مستعد، خلاق و انقلابی سراسر استان آذربایجان شرقی، با محوریت و اهداف زیر، مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز با اشاره به اهداف و محور‌ها نمایشگاه پوستر «قیام قاسم» تصریح کرد: تلاش در جهت ارج نهادن مقام شامخ سردار سرفراز اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت و زنده نگه داشتن آرمان‌های والای آن‌ها بازخوانی فداکاری و ایثار اقشار مختلف مردم در گرامیداشت شهدای مدافع حرم و حمایت بی دریغ آن‌ها در مبارزه با تجاوز استکبار جهانی، آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی و حامیان آن‌ها و … از اهداف این برنامه است.   وی با اشاره به شرایط و مقررات فراخوان گفت: تعداد آثارارسالی برای هنرمندان آزاد است. آثار می‌تواند پوستر – پوستر با رویکرد تصویرسازی – پوستر با رویکرد تایپوگرافی یا آرم و نشان مرتبط با موضوع باشند و دبیرخانه حق هر گونه استفاده از آثار دریافتی از سوی شرکت کنندگان با درج نام صاحب اثر را دارد. آثار باید درفرمت jpg، با کیفیت ۳۰۰ dpi و در اندازه ۵۰ در ۷۰ ارسال شود. تصمیم گیری در مورد مسائل پیش بینی نشده بر عهده دبیرخانه بوده و متعاقباً به اطلاع شرکت کنندگان خواهدرسید و همچنین ارسال نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، کد ملّی، آدرس پستی به همراه کد پستی، پست الکترونیکی، شماره تلفن همراه، عکس پرسنلی و سوابق فعالیت هنری؛ در قالب فایل word توسط هنرمند الزامی است.
کاظمی  در ادامه بیان کرد: آثار و خلاصه زندگی هنری خود را می‌توانید از طریق پیام رسان‌های داخلی و تلگرام، به شماره‌های ۰۹۳۹۹۵۷۲۷۰۰ (افراسیابی) و ۰۹۳۷۹۹۶۱۳۴۸ (جوادی) ارسال کنند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز با اشار به تقویم برگزاری نمایشگاه وآخرین مهلت ارسال آثار خاطر نشان کرد: ۱۶ بهمن ماه آخرین مهلت ارسال آثار است و ۱۷ بهمن ماه آثارتوسط داوران انتخاب می‌شود و همچنین زمان برگزاری نمایشگاه ۲۰ بهمن ماه در سالن‌های شهید آوینی دانشگاه تبریز است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن