ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 119224
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۵:۵۳
  • 120 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره شهدای مدافع حرم اهل بیت (ع) در کاشمر برگزار شد

یادواره شهدای مدافع حرم اهل بیت (ع) در کاشمر برگزار شد

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی یکشنبه شنبه شب در این مراسم گفت: از بزرگترین دستاوردهای امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی که باید در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب به درستی به آن توجه کرد و مبنای تحلیل و بررسی قرار داد موضوع نیروسازی امام پس از پیروزی انقلاب بود. حجت‌الاسلام علی اکبر […]

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی یکشنبه شنبه شب در این مراسم گفت: از بزرگترین دستاوردهای امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی که باید در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب به درستی به آن توجه کرد و مبنای تحلیل و بررسی قرار داد موضوع نیروسازی امام پس از پیروزی انقلاب بود.

حجت‌الاسلام علی اکبر سبزیان افزود: خروجی نهضت و قیام امام راحل تربیت نیروهایی بود که در این ۴۱ سال در بین شهدای انقلاب، مسوولان و نیروهای خدمتگزار باید آنها را جست و جو کرد.

وی اضافه کرد: هنر بزرگ امام نیروسازی، کادرسازی و پرورش انسانهای متخلق به اخلاق اسلامی و انقلابی و متخصص بود، امام انقلابی را مدیریت و رهبری کردند که در همه حوزه‎ها از جمله علم، فناوری، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و معیشتی  دستاوردهای بسیاری داشت.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: امام انسانهایی را پرورش دادند که آنها خود پرورش دهنده انسانهای دیگری بودند که در دهه چهارم انقلاب از آنها به عنوان شهدای مدافع حرم یاد می‌‏شود، کسانی که امام را ندیدند اما پیام، روح، انقلاب، حرکت و قیام امام به آنها رسید و رایحه روح‎الله را استشمام کردند و در مقام دفاع از حرم اهل بیت‎(ع) به میدان آمدند و خوش درخشیدند.

سبزیان افزود: اگر چه مدافعان حرم حماسه غربت را رقم زدند اما درخشش و تلالو آنها انقلاب را تضمین و بیمه کرد، حرکت و قیام حضرت امام خمینی(ره) با چند راهبرد عجین شد که محور نگاه انسانهای پیرو امام هم قرار گرفت و ادامه پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: امام راحل در زمره انسانهای فرا زمانی و غیر زمان مند بودند و ابعاد وجودی شان فقط در به ثمر رساندن انقلاب و ۱۰ سال رهبری آن متوقف نماند.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: از جمله راهبردهای زندگی ایشان نگاه جامع به دین، زندگی عزتمندانه، زندگی بر مدار قیام لله، تکلیف‎گرا بودن و مومن فعال و نه منفعل بودن بود.

سبزیان افزود: امام راحل رهبری مصلح و سیاستمداری عزتمند بود و حتی یک نقطه ذلیلانه در زندگی ایشان وجود نداشت و به همه مریدان مکتبش این را آموخت که عزت از آن مومنان است.

وی اضافه کرد: اگر سردار حاج قاسم سلیمانی و فرزندان این میهن با تاسی به راهبردهای امام امت حرکت می‌‏کنند به این خاطر است که در انقلاب آموخته اند که مامور به انجام وظیفه باشند.

در پایان این مراسم از خانواده شهدای مدافع حرم علی زاده اکبر و احمد رضایی تجلیل شد.

شهرستان کاشمر در ۲۲۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد هزار شهید دوران دفاع مقدس و دو شهید مدافع حرم دارد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن