ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » یمن
  • شناسه : 119281
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
  • 171 بازدید
  • ارسال توسط :
آغاز انتقال هوایی بیماران یمنی تحت نظارت سازمان ملل

آغاز انتقال هوایی بیماران یمنی تحت نظارت سازمان ملل

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه الیوم السابع چاپ مصر، برخی منابع دیپلمات و منابعی دیگر در سازمان‌های امدادرسانی اعلام کردند، پروازها برای انتقال بیماران یمنی که به رسیدگی پزشکی نیاز مبرم دارند، امروز (دوشنبه) از صنعاء آغاز خواهند شد، اقدامی که مدت‌ها انتظار می‌رفت در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه الیوم السابع چاپ مصر، برخی منابع دیپلمات و منابعی دیگر در سازمان‌های امدادرسانی اعلام کردند، پروازها برای انتقال بیماران یمنی که به رسیدگی پزشکی نیاز مبرم دارند، امروز (دوشنبه) از صنعاء آغاز خواهند شد، اقدامی که مدت‌ها انتظار می‌رفت در چارچوب اقدامات دیپلماتیک جهت پایان دادن به جنگ پنج ساله در این کشور با هدف اعتمادسازی در پیش گرفته شود.

این منابع بدون اشاره به مقصد این پروازها، گفتند سازمان ملل و سازمان جهانی بهداشت بر انتقال بیماران و پروازها از صنعاء نظارت خواهند داشت.

درگیری‌ها در یمن از اواخر سال ۲۰۱۴ میان نیروهای وابسته به جنبش انصارالله و نیروهای دولت مستعفی به ریاست عبد ربه منصور هادی آغاز شدند.

سازمان ملل تلاش می‌کند مذاکرات سیاسی برای توقف جنگ یمن را ازسربگیرد.

یک منبع دیپلمات اعلام کرد، پیش‌بینی می‌شود حدود ۶۰ بیمار این هفته از صنعاء خارج شوند.

شورای پناهجویان نروژ که یک سازمان امدادرسانی است اعلام کرد، تعداد زیادی یمنی منتظر دریافت خدمات درمانی مورد نیاز خود هستند.

وی افزود: هیچ توجیهی برای محرومیت غیرنظامیان بیمار از خدمات پزشکی وجود ندارد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن