ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 119298
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
  • 183 بازدید
  • ارسال توسط :
حجت‌الاسلام طائب: مجلس در مکتب و راه سپهبد سلیمانی مجلسی انقلابی است‌

حجت‌الاسلام طائب: مجلس در مکتب و راه سپهبد سلیمانی مجلسی انقلابی است‌

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی طائب ظهر امروز در نشست “مجلس تراز انقلاب اسلامی” که در مسجد مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مسائل مهم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است. وی با اشاره […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی طائب ظهر امروز در نشست “مجلس تراز انقلاب اسلامی” که در مسجد مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مسائل مهم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

وی با اشاره به اهمیت حضور پرشور در انتخابات اسفندماه افزود: امروزه چشم امید آزادی خواهان جهان در اقصی نقاط عالم به انقلاب اسلامی است لذا باید همگان به مشارکت حداکثری در انتخابات کمک کنند.

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به شهادت سردار سلیمانی گفت: آمریکا با ترور حاج قاسم سلیمانی بزرگ‌ترین اشتباه خود را انجام داد، اگر آمریکا باور می‌کرد که شهدا زنده هستند هرگز این کار را انجام نمی داد.

طائب با اشاره به خصوصیات اخلاقی سردار سلیمانی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم قم به تبیین برخی خصوصیات حاج قاسم سلیمانی پرداختند و می‌توان اینگونه نتیجه‌گیری کرد که نماینده تراز انقلاب اسلامی باید این خصوصیات را داشته باشد.

وصیت نامه سردار سلیمانی چهلمین روز شهادتش منتشر می‌شودمیز خدمت جهادی به‌یاد «سردار سلیمانی» در رشت برگزار می‌شودبررسی تشییع تاریخی «حاج قاسم»| اسماعیلی: شهید سلیمانی با ویژگی‌های منحصر به فرد توانست محبوبیت 85 درصدی در بین مردم کسب کند

 وی با تاکید بر اینکه مجلس تراز انقلاب اسلامی یعنی مجلسی که در مکتب حاج قاسم سلیمانی باشد، ادامه داد: یک کاندیدای شایسته و اصلح باید هم معتقد به انقلاب باشد و هم اینکه برای رسیدن به مجلس بال بال نزند.

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تصریح کرد: این بیانیه چند پیام مهم دارد،نخست اینکه انقلاب در حال حرکت است و دوم اینکه باید گام به گام حرکت کرد یعنی گام اول تثبیت شد و گام دوم با دقت برداشته می شود.

طائب با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در مورد خون بهای سپهبد سلیمانی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند باید آمریکا از منطقه بیرون برود چرا که طبق فرمایش امام راحل آمریکا شیطان بزرگ است و باید شیطان بزرگ را از منطقه بیرون کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن