ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 119306
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۲
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :
الحوثی دیدار نتانیاهو و البرهان را دیدار «جلادان» خواند

الحوثی دیدار نتانیاهو و البرهان را دیدار «جلادان» خواند

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزای تسنیم به نقل از المیادین، «محمد علی الحوثی» عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن در صفحه توئیتر خود، دیدار روز دوشنبه «بنیامین نتانیاهو» نخست‎ وزیر رژیم صهیونیستی و «عبدالفتاح البرهان» رئیس شورای انتقالی سودان را […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزای تسنیم به نقل از المیادین، «محمد علی الحوثی» عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن در صفحه توئیتر خود، دیدار روز دوشنبه «بنیامین نتانیاهو» نخست‎ وزیر رژیم صهیونیستی و «عبدالفتاح البرهان» رئیس شورای انتقالی سودان را محکوم کرد.

عضور ارشد شورای عالی سیاسی یمن دیدار دو طرف اسرائیلی و سودانی را دیدار «جلادان» خواند و گفت که مردم سودان عبدالفتاح البرهان را نخواهند بخشید.

عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن افزود: هدف نتانیاهو از این دیدار، ادامه نقش مزدوران سودانی در جنگ‌ های خارجی در قبال یک سری وعده های توخالی به البرهان است.

اگر چه تعداد مزدوران سودانی عضو ائتلاف سعودی در جنگ یمن طی ماه‌ های اخیر کاهش پیدا کرده است، اما همچنان چند صد نفر از آنها به گفته مقامات نظامی سودان در یمن حضور دارند.

چندی پیش، «جمعه آدم» سخنگوی رسمی نیروهای واکنش سریع سودان در گفت وگو با خبرگزاری آناتولی اعلام کرده بود که مقامات این کشور قصد دارند تعداد نظامیان سودانی مستقر در یمن را از پنج هزار نفر به 657 نفر برسانند.

عبدالفتاح البرهان رئیس شورای حاکمیتی سودان و بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در اوگاندا دیدار و بر سر همکاری برای عادی سازی روابط توافق کردند.

بنا به گفته منابع صهیونیست، نتانیاهو از برهان خواسته که اجازه عبور هواپیماهای اسرائیلی از حریم هوایی سودان را بدهد، و در مقابل البرهان از نتانیاهو خواست تا برای کاهش تحریم های آمریکا علیه سودان و حذف نام سودان از فهرست تروریسم تلاش کند.

انتهای پیام

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن