ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » یمن
  • شناسه : 119359
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۷:۲۵
  • 843 بازدید
  • ارسال توسط :
سازمان ملل: عملیات‌های نظامی هزاران یمنی را آواره کرده است

سازمان ملل: عملیات‌های نظامی هزاران یمنی را آواره کرده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سازمان ملل متحد در گزارشی اعلام کرد که هزاران یمنی در استان‌های صنعاء، مأرب و الجوف در یمن در نتیجه درگیری‌های نظامی بین نیروهای دولت مستعفی یمن و جنبش انصارالله، خانه‌های خود را ترک کرده‌اند. برنامه جهانی غذا «WFP» وابسته […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سازمان ملل متحد در گزارشی اعلام کرد که هزاران یمنی در استان‌های صنعاء، مأرب و الجوف در یمن در نتیجه درگیری‌های نظامی بین نیروهای دولت مستعفی یمن و جنبش انصارالله، خانه‌های خود را ترک کرده‌اند.

برنامه جهانی غذا «WFP» وابسته به سازمان ملل اعلام کرد که «خشونت اخیر در یمن باعث شده هزاران نفر خانه و کاشانه خود را ترک کنند و این افراد نیاز مبرم به کمک دارند».

طبق گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، در گزارش این سازمان آمده است که طی دو هفته گذشته برنامه جهانی غذا کمک‌های غذایی فوری برای حدود ۲۵۰۰ خانواده که به تازگی از نِهم، مأرب و الجوف آواره شده‌اند، ارسال کرده است.

درگیری‌های نظامی بین نیروهای دولت مستعفی یمن و نیروهای جنبش انصارالله در منطقه نِهم واقع در شرق صنعاء پایتخت یمن و دو استان مأرب و الجوف از ۱۷ ژانویه شدت پیدا کرده است.

جنبش انصارالله شنبه گذشته از اجرای عملیات نظامی موسوم به «البنیان المرصوص» خبر داد.

سرتیپ«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح وابسته به انصارالله اعلام کرد که در عملیات مذکور نیروهای این جنبش بر مناطق وسیعی به مساحت ۲۵۰۰ کیلومتر در استان‌های صنعاء، مأرب و الجوف مسلط شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن