ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 119372
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۸:۰۴
  • 148 بازدید
  • ارسال توسط :
راهبرد ترامپ مقابل ایران شکست خورده است  افول امپراطوری آمریکا

راهبرد ترامپ مقابل ایران شکست خورده است افول امپراطوری آمریکا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، سردار غلامرضا سلیمانی ظهر سه شنبه در یادواره ۹۷۶ شهید عشایر و گرامیداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی در کهگیلویه و بویراحمد، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی عزت و آزادگی ملت ما را بازیابی کرد. سلیمانی تصریح کرد: رهبری جامع امام خمینی (ره) ولایت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، سردار غلامرضا سلیمانی ظهر سه شنبه در یادواره ۹۷۶ شهید عشایر و گرامیداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی در کهگیلویه و بویراحمد، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی عزت و آزادگی ملت ما را بازیابی کرد.

سلیمانی تصریح کرد: رهبری جامع امام خمینی (ره) ولایت فقیه و مدیریت الهی این انرژی نهفته را با تکیه بر ایمان مردم و معنویت در مقابل قوی‌ترین حکومت منطقه (اطلاعاتی و امنیتی طاغوت) به پیروزی رساند.

سلیمانی اظهار کرد: امام راحل بر ایمان و غیرت دینی مردم تکیه کرد و بساط رژیم پهلوی با مبارزات مردمی جمع شد.

وی یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب را آزادگی مردم دانست و با اشاره به تحولات اظهار کرد: مفهوم قدرت تغییر کرده و آمریکا در برابر انقلاب اسلامی ایران ناتوان است.

سلیمانی گفت: متکی بر جانفشانی برآمده از مکتب عاشورا، مردم ما توطئه‌های بزرگی را کنار زده و مقابل دشمنان ایستادند.

سلیمانی با اشاره به جنگ روانی گسترده، فشار اقتصادی، تحریم‌ها و اقدامات دشمنان، اظهار کرد: اگر همه این توانایی‌هایی که آمریکایی‌ها به میدان آوردند، در مقابل هر نظام دیگری می‌آوردند، آن نظام تاب آوری مقابل این فشار حداکثری را نداشت و راهبرد دولت ترامپ مقابل جمهوری اسلامی دچار فروپاشی شده است.

رئیس بسیج مستضعفین اظهار کرد: یکی از دلایلی که ترامپ تروریست در مقابل مردم ما دست به ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید سلیمانی زد، نشان از بغض و کینه ناشی از شکست راهبرد او مقابل جمهوری اسلامی است.

وی گفت: حضور در مراسم تشییع و مراسم برگزار شده سپهبد شهید قاسم سلیمانی در دنیا بی بدیل و بی سابقه بود. دوران سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تا نابودی رژیم سلطه ادامه خواهد داشت و ما شاهد افول قدرت آمریکا و امپراطوری به ظاهر قدرتمند آنها هستیم.

وی بیانیه گام دوم انقلاب را یک راهبرد اساسی برای آینده کشور دانست و اظهار کرد: ما واجد شرایط مرحله تمدن سازی هستیم و باید بر این محور گام برداریم.

سلیمانی با تبریک دهه فجر، تصریح کرد: دهه فجر یادآور جانفشانی و دلاوری مردم ایران اسلامی است.

سلیمانی اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل و با تکیه بر ایمان ملت، یکی از موانع بزرگ پیش روی ظهور حضرت حجت (عج) برداشته شد.

سلیمانی عنوان کرد: ملت ایران عزت و نام آوازه‌ای پیدا کرد که عزیزترین ملت در دنیا باشد.

وی ابراز داشت: ما پیش از انقلاب به واسطه آنچه رژیم شاه برای حفظ کیان غده سرطانی رژیم صهیونیستی و آمریکا به کار می‌بست، عزیز نبودیم.

سلیمانی با اشاره به دلاوری مردم کهگیلویه و بویراحمد، گفت: مردم این استان نیز در سال ۴۲ در دفاع از راهبردی که ملت تحت سلطه آمریکا نباشد، وارد فاز عملیاتی شدند.

وی افزود: همه مناطق زاگرس نیز شاهد مبارزه با رضا خان و پهلوی دوم بودند.

سلیمانی با اشاره به اهمیت اتحاد برای رفع مشکلات مردم، عنوان کرد: این مهم با همدلی، وحدت و تلاش همه جانبه محقق می‌شود.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن