ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 119380
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۹:۱۲
  • 176 بازدید
  • ارسال توسط :
دیدار وزیر دفاع با خانواده یکی از جانباختگان مراسم تشییع شهدای مقاومت‌

دیدار وزیر دفاع با خانواده یکی از جانباختگان مراسم تشییع شهدای مقاومت‌

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در منزل خانواده مقصودی یکی از جانباختگان مراسم تشییع شهدا در کرمان با این خانواده دیدار و از آنها دلجویی کرد. در این دیدار […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در منزل خانواده مقصودی یکی از جانباختگان مراسم تشییع شهدا در کرمان با این خانواده دیدار و از آنها دلجویی کرد.

در این دیدار امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تسلیت به این خانواده دغدار اظهار داشت: این دنیا جای امتحان است و همه ما در حال امتحان الهی هستیم.

وی با بیان اینکه این امتحان، امتحان سختی بود و فقط امتحان خانواده این عزیزان نیست و همه مسئولان در این مسئله امتحان می‌دهند گفت: این افراد با نیت خالص به مراسم تشییع سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزم شهیدش سردار پورجعفری آمدند.

امیر سرتیپ حاتمی با عنوان اینکه کار بزرگی سردار سلیمانی انجام داد و کار مهمتر را مردم انجام دادند که با حضور خود پیام سردار را به جهان رساندند افزود: امور جانباختگان مراسم تشییع پیکر شهدای مقاومت در کرمان را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

ادای احترام وزیر دفاع به مقام شامخ حاج قاسم + تصویرآیین گرامیداشت جانباختگان تشییع شهدای مقاومت در کرمان + فیلمآخرین اخبار از روند پیگیری امور جانباختگان مراسم تشییع شهدای مقاومت در کرمان‌پیگیری امور جانباختگان مراسم تشییع شهدای مقاومت به طور جدی در حال انجام است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز و در ابتدای سفر به کرمان با حضور در گلزار شهدای استان کرمان به مقام شامخ حاج قاسم سلیمانی اداری احترام کرد.

حضور در شورای اداری استان‌، دیدار با خانواده جانباختگان مراسم تشییع شهید سلیمانی، افتتاح پروژه‌های استانی و بازدید از روند پروژه‌های ملی از دیگر برنامه‌های وزیر دفاع در این سفر است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن