ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » یمن
  • شناسه : 119382
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۹:۱۷
  • 834 بازدید
  • ارسال توسط :
گارد ساحلی سقطری علیه دولت مستعفی یمن شورش کرد

گارد ساحلی سقطری علیه دولت مستعفی یمن شورش کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره،  نیرو‌های گارد ساحلی یمن در جزیره سقطری علیه دولت عبدربه منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی و فراری این کشور شورش کردند. منابع محلی در سقطری فاش کردند گردان گارد ساحلی این جزیره، با […]

گارد ساحلی سقطری علیه دولت مستعفی یمن شورش کردبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره،  نیرو‌های گارد ساحلی یمن در جزیره سقطری علیه دولت عبدربه منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی و فراری این کشور شورش کردند.

منابع محلی در سقطری فاش کردند گردان گارد ساحلی این جزیره، با شورش علیه دولت منصور هادی، وفاداری خود را به شورای انتقالی جنوب که از حمایت امارات برخوردار است، اعلام کرد.

به گفته این منابع، فرماندهی گارد ساحلی سقطری، میزبان فرماندهی محلی شورای انتقالی جنوب بود و با پایین آوردن پرچم یمن، پرچم جمهوری سابق یمن جنوبی را برافراشته کرد.

مهلت ۲۴ ساعته به شورشیان سقطری برای تجدیدنظر در تصمیم خود

استاندار سقطری یمن، امارات را به حمایت نظامی از گروه‌های مخالف دولت مستعفی یمن در جزیره سقطری متهم کرد.

استاندار سقطری گفت: امارات از شورش تیپ پیاده نظام دریایی علیه مقامات دولت یمن، حمایت می‌کند. در برابر تلاش‌های امارات دست بسته باقی نخواهیم ماند و به شورشیان ۲۴ ساعت فرصت می‌دهیم تا در این تصمیم خود تجدیدنظر کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن