ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 119384
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۹:۲۳
  • 168 بازدید
  • ارسال توسط :
شهید سلیمانی متعلق به تمام آزادی‌خواهان جهان است

شهید سلیمانی متعلق به تمام آزادی‌خواهان جهان است

سید حسن حسینی امروز در آیین بزرگداشت چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که در مرکز فنی وحرفه ای میرزا کوچک صومعه سرا برگزار شد اظهار کرد: عمل صالح، تواضع، مردمی بودن، زندگی ساده و اخلاص حاج قاسم سلیمانی را به عنوان یک مکتب به مردم جهان معرفی کرد. وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی […]

سید حسن حسینی امروز در آیین بزرگداشت چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که در مرکز فنی وحرفه ای میرزا کوچک صومعه سرا برگزار شد اظهار کرد: عمل صالح، تواضع، مردمی بودن، زندگی ساده و اخلاص حاج قاسم سلیمانی را به عنوان یک مکتب به مردم جهان معرفی کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بر پایه تفکری که امام راحل داشتند شکل گرفت خاطرنشان کرد: شعار انقلاب «استقلال آزادی جمهوری اسلامی» بود که به دنبال آن ایجاد تحقق تمدن نوین اسلامی و برقراری حکومت اسلامی از اهداف شکل گیری نظام بود.

حسینی با اشاره به اینکه اهداف انقلاب ها در مناطق مختلف جهان تفاوت زیادی با هم دارند یادآور شد: بعضی از انقلاب ها جنبه های مادی و آزادی خواهی داشتند ولی انقلاب ما جنبه مردمی و معنوی داشت، که در آن هم مسائل آزادی خواهی، مکتبی، ارزشی و عقیده باهم آمیخته شده است.

فرمانده سپاه صومعه سرا قیام های انصارالله لبنان، نیروهای مردمی عراق، گروه های مقاومت فلسطین، افغانستان و آفریقا را شکل گرفته و برگرفته از تفکر امام راحل و انقلاب اسلامی ایران برشمرد و گفت:  انقلاب ایران بر پایه اعتقاد به خدا شکل گرفت و سکاندار انقلاب ایران امام راحل بود که تفکرش ایجاد تمدن نوین اسلامی بود.

وی خاطرنشان کرد: انسانهایی که پشت سر امام راحل حرکت و در مکتب ایشان پرورش یافتند شخصیت هایی مثل سلیمانی ها بودند که به رشد و کمال رسیدند.

حسینی با بیان اینکه انقلاب امام راحل مردم را پای صندوق های رای آورد: امروز از بالاترین تا پایین ترین رده مسئولان کشور را مردم انتخاب می کنند که این دموکراسی نتیجه همین انقلاب معنوی و اعتقادی امام راحل است.

فرمانده سپاه صومعه سرا با اشاره به اینکه همه ما باید درک درست از زمان و فهم صحیح از ولایتمداری  داشته باشیم تاکید کرد: با این درک صحیح می توانیم پیام و تفکر امام و انقلاب را به نسل چهارم و پنچم انتقال دهیم.

حسینی اتفاقات اخیر و اقدام ابلهانه استکبار در ترور شهدای مقاومت را نمونه بارز ترس استکبار از انتقال تفکر امام راحل برشمرد و افزود: آنان فکر کردند با این تصمیم اشتباه می توانند مانع صدور انقلاب ملت ایران شوند ولی انسان هایی زیادی مثل حاج قاسم سلیمانی ها که پشت سر امام در مکتب ایشان پرورش یافته اند اجازه نمی دهند دشمنان این ملت خواب راحت داشته باشند.

انتهای پیام 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن