ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 119386
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۹:۲۴
  • 171 بازدید
  • ارسال توسط :
انتقال شفاهی خاطرات دفاع مقدس مغفول مانده است

انتقال شفاهی خاطرات دفاع مقدس مغفول مانده است

محمدرضا جوادی یگانه روز سه شنبه در مراسم همرزم با شقایق ویژه رزمندگان شاغل در شهرداری تهران در سالن‌ همایش‌های برج میلاد توضیح داد: طبق پژوهش‌های انجام شده گفت‌وگو بین رزمندگان و فرزندانشان در خصوص دفاع مقدس کاهش پیدا کرده و از این رو می توان گفت که انتقال شفاهی خاطرات دفاع مقدس امروز مغقول مانده […]

محمدرضا جوادی یگانه روز سه شنبه در مراسم همرزم با شقایق ویژه رزمندگان شاغل در شهرداری تهران در سالن‌ همایش‌های برج میلاد توضیح داد: طبق پژوهش‌های انجام شده گفت‌وگو بین رزمندگان و فرزندانشان در خصوص دفاع مقدس کاهش پیدا کرده و از این رو می توان گفت که انتقال شفاهی خاطرات دفاع مقدس امروز مغقول مانده و باید به آن توجه ویژه‌ای شود.  

وی با بیان اینکه امروز یکی از برنامه‌های دشمنان به فراموش سپردن ارزش‌های دفاع مقدس گفت: مهمترین وظیفه شهرداری زنده نگه داشتن فرهنگ دفاع مقدس است.

 این مقام مسئول همچنین با اشاره به رشادت های سردار شهید سلیمانی گفت: این شهید بزرگوار با رشادت و شجاعت توانست امنیت را خارج از مرزهای کشور برای مردم به ارمغان بیاورد.

جوادی یگانه تاکید کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی هیچگاه نظامی‌گری خود را به رخ مردم نکشید و به موضوعات نگاهی متواضعانه داشت.

معاون شهردار تهران ادامه داد: این سپهبد شهید همواره در کنار مردم بود و  با شهادتش دوران جدیدی را در ایران، عراق و محور مقاومت به وجود آورد.

وی گفت: طبق پژوهش‌های صورت گرفته امروز متاسفانه گفت‌وگو بین رزمندگان و فرزندانشان در خصوص دفاع مقدس کاهش پیدا کرده است؛ انتقال شفاهی خاطرات دفاع مقدس امروز مغقول مانده است و باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

سردار سلیمانی امنیت را برای پنج قاره دنیا به ارمغان آورد
مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران هم در این مراسم با بیان اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی خلاصه اخلاص تقوا و وفاداری بود، گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی معجون امنیت را برای پنج قاره دنیا به ارمغان آورد.

رضا جلالی ادامه داد: سردار حاج قاسم سلیمانی خلاصه اخلاص تقوا و وفاداری بود و آمریکا و اروپا مدیون حاج قاسم سلیمانی هستند چرا که او توانست داعش را شکست دهد.

وی درمورد جذب فرزندان رزمندگان جانباز بالای ۲۵ درصد نیز گفت: قوانین خوبی در این راستا وجود دارد اما متاسفانه اجرایی نشده است و امیدوارم با همراهی نهادهای متولی قوانین جذب فرزندان ایثارگران و رزمندگان اجرایی شود.

جلالی افزود: مسئولان شهرداری موظفند به رزمندگان خدمات ارائه دهند و نباید در این راستا غفلت بورزیم.

وی همچنین با اشاره به جایگاه والای شهدا در فرهنگ ایرانی اسلامی از توزیع ۳۵۲نوع کتاب در خصوص شهدا در ۳۵۲ محله پایتخت خبر داد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن