ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 119391
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
  • 170 بازدید
  • ارسال توسط :
شهید محسوب شدن جان باختگان تشییع سردار سلیمانی را پیگیری می کنیم

شهید محسوب شدن جان باختگان تشییع سردار سلیمانی را پیگیری می کنیم

امیر سرتیپ حاتمی روز سه شنبه در دیدار با خانواده جان باختگان تشییع شهدای جبهه مقاومت در کرمان افزود: شهید محسوب شدن این افراد یک مشکل حقوقی دارد و زمانی که به تهران بر گردم،  یک تیم حقوقی را مامور پیگیری این موضوع می کنم ضمن آنکه  مقام معظم رهبری از همه ما می خواهند که بیشترین کمک […]

امیر سرتیپ حاتمی روز سه شنبه در دیدار با خانواده جان باختگان تشییع شهدای جبهه مقاومت در کرمان افزود: شهید محسوب شدن این افراد یک مشکل حقوقی دارد و زمانی که به تهران بر گردم،  یک تیم حقوقی را مامور پیگیری این موضوع می کنم ضمن آنکه  مقام معظم رهبری از همه ما می خواهند که بیشترین کمک به این عزیزان شود.

وی با بیان اینکه کار قانونی محکم روی این موضوع انجام خواهیم داد تصریح کرد: موضوع پرداخت دیه آسان تر از محسوب کردن آنها به عنوان شهید است اما باید یکی از این موارد پیگیری کنیم، زیرا افرادی که شهید محسوب می شوند دیه به آنها تعلق نمی گیرد.

 وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد:  اولویت ما پیگیری شهید بودن این عزیزان است و بدانید که همه ملت ایران پشت بازماندگان این حادثه هستند.

وی اظهار داشت: دنیا جای امتحان است و همه ما در حال امتحان الهی هستیم و این اتفاق از امتحانات سخت است و عزیزانی که در تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی بودند با نیت خالص به تشییع قهرمان مبارز با تروریست رفتند.

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، چهار نفر از اعضای این خانواده به نام فاطمه و سکینه مقصودی ۴۱ و ۴۳ ساله و الهه و هانیه خواجه ۸ و ۱۱ ساله در این حادثه جان باخته اند.

در این بازدید جمعی از مسئولان و نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

امیر سرتیپ امیر حاتمی صبح امروز با استقبال محمدجواد فدائی استاندار کرمان و جمعی از مسئولان این استان از طریق فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی وارد کرمان شد و پس از حضور در گلزار شهدای کرمان بر سر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

۱۷ دی ماه و در جریان آیین تشییع شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سردار حسین پور جعفری ۶۱ نفر از تشیع کنندگان به دلیل ازدحام جمعیت در ابتدای خیابان شهید بهشتی کرمان جان باختند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن