ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » یمن
  • شناسه : 119406
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۲
  • 838 بازدید
  • ارسال توسط :
گلزنی 3 تازه وارد فوتبال آلمان برای تیم‌هایشان خوش‌یمن نبود+عکس

گلزنی 3 تازه وارد فوتبال آلمان برای تیم‌هایشان خوش‌یمن نبود+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس، در ادامه رقابت‌های فوتبال جام حذفی آلمان 4 دیدار برگزار شد و تیم‌های اینتراخت فرانکفورت 3 بر یک لایپزیک را شکست داد و راهی مرحله بعد شد. در این بازی دنی اولمو بازیکن اسپانیایی اولین بازی خود را برای لایپزیگ انجام داد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس، در ادامه رقابت‌های فوتبال جام حذفی آلمان 4 دیدار برگزار شد و تیم‌های اینتراخت فرانکفورت 3 بر یک لایپزیک را شکست داد و راهی مرحله بعد شد.

در این بازی دنی اولمو بازیکن اسپانیایی اولین بازی خود را برای لایپزیگ انجام داد و موفق به گلزنی شد اما درنهایت تیمش از صعود بازماند.

در دیگر بازی شالکه با نتیجه 3 بر 2 هرتابرلین را به سختی از پیش رو برداشت. در این بازی هم پیانتک برای برلینی‌ها به میدان رفت و اولین گل خود را به ثمر رساند اما در نهایت شاگردان کلینزمان از صعود باز ماندند.

دیدار تیم‌های وردربرمن و بورسیا دورتموند هم در خانه برمن با پیروزی تیم سبزپوش خاتمه یافت.

در این بازی هم رینا بازیکن آمریکایی و جدید دورتموند در اولین بازی خود برای زنبورها گل زد اما تیم زردپوش هم از صعود بازماند.

نکته جالب اینکه با وجود گلزنی این بازیکنان برای باشگاه‌های خود، این تیم‌ها نتوانستند جواز حضور در مرحله بعد را بدست آورند و حذف شدند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن