ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 119413
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۵:۴۸
  • 160 بازدید
  • ارسال توسط :
رییس ستاد برگزاری دهه فجر استان تهران: جانفشانی شهدا نبود ما مسئولین جایگاهی نداشتیم

رییس ستاد برگزاری دهه فجر استان تهران: جانفشانی شهدا نبود ما مسئولین جایگاهی نداشتیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در مراسم گرامیداشت دهه فجر  در ورامین ، طی سخنانی بیان کرد: امام خمینی(ره) نوکری و خادمی را مدال افتخار مسئولان جمهوری اسلامی می دانستند ، مسئولان همچون شهید رجایی ، باهنر و…. در میان مردم باشند و خود […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در مراسم گرامیداشت دهه فجر  در ورامین ، طی سخنانی بیان کرد: امام خمینی(ره) نوکری و خادمی را مدال افتخار مسئولان جمهوری اسلامی می دانستند ، مسئولان همچون شهید رجایی ، باهنر و…. در میان مردم باشند و خود را نوکر مردم خطاب کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: ای کاش برخی دولتمردان از زندگی و سیره شهدا الگو می گرفتند و بعد در این سِمت تکیه می زنند ؛ آقایان که شده اید وزیر ، فرماندار ، امام جمعه و…. اگر خون شهدا و جان فشانی ها آنها نبود ما مسئولین فعلی هیچ جایگاهی نداشتیم ، پس حالا که به برکت خون شهدا به پُست و مقامی رسیده ایم بیاییم برای مردم خدمت کنیم.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین افزود:امروزه پرچمدار تفکر ناب امام خمینی(ره) کسی جز امام خامنه ای نیست ، در این ۴۱ ساله هر مدیری به حرف امام و رهبری گوش داد پیشرفت کرد و هر مدیری هم به حرف این عزیزان گوش نداد بدبختی را برای کشور به همراه داشت ، نمونه این موضوع را در اقتصاد مقاومتی مشاهده کردیم.

وی بیان کرد: هنوز چهل روز از شهادت حاج قاسم سلیمانی نگذشته است ، عده ای دم از مذاکره با آمریکا می زنند ، ملت ایران ۴۱ سال است با افتخار روی پای خود ایستاده اند.

رییس ستاد برگزاری دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران خاطر نشان کرد: آمریکا قدرت نظامی ایران را به خوبی درک کرده است ، امروزه بنده دست تک تک نیروی های مسلح را می بوسم و امنیت ایران اسلامی را مدیون این عزیزان هستیم ؛ همان گونه که توانستیم در عرصه نظامی حرف نخست را بزنیم باید مسئولان تلاش های فراوانی کنند که در حوزه اقتصادی هم حرف برای گفتن داشته باشیم.

 محمودی در پایان سخنان خود تصریح کرد: این انقلاب اسلامی ان شاءالله باید به منجی عالم برسد و بتوانیم سربازی خوب برای امام زمان(عج) باشیم.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن