ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 119415
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۵:۵۲
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
برپایی آئین بزرگداشت شهید مدافع حرم حاج علی محمد قربانی

برپایی آئین بزرگداشت شهید مدافع حرم حاج علی محمد قربانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به مناسبت چهارمین سال شهادت شهید مدافع حرم حاج علی محمد قربانی مجلس بزرگداشت این شهید در شهر اهواز برگزار می‌شود. این مراسم همزمان با شب وفات جناب ام البنین (س) جمعه ۱۸ بهمن ماه از ساعت ۲۱ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به مناسبت چهارمین سال شهادت شهید مدافع حرم حاج علی محمد قربانی مجلس بزرگداشت این شهید در شهر اهواز برگزار می‌شود.

این مراسم همزمان با شب وفات جناب ام البنین (س) جمعه ۱۸ بهمن ماه از ساعت ۲۱ با با سخنرانی حجت الاسلام حاجتی؛ امام جمعه موقت اهواز در منزل شهید برگزار می‌گردد.

محل برگزاری این مراسم کیانپارس، خیابان اسفند شرقی پلاک ۳۸ (برادران: طبقه همکف، خواهران: طبقه ۶) خواهد بود.

سردار حاج علی محمد قربانی در بیستم آبان ۱۳۴۶ در روستای بنوار ناظر حد فاصل شهر‌های اندیمشک و دزفول چشم به جهان گشود. او با آغاز جنگ تحمیلی به عضویت بسیج نوجوانان درآمد و در سال ۱۳۶۱ که فقط ۱۵ سال داشت راهی جبهه شد و در عملیات بیت المقدس شرکت کرد.

این شهید در سال ۱۳۶۳ به عضویت رسمی سپاه پاسداران درآمد و پس از آن در عملیات­ هایی مانند والفجر ۸، والفجر ۱۰، بیت المقدس ۷ و در عملیات کربلای ۴ به عنوان معاون دسته­ی غواصان به آغوش خطر رفت.

شهید مدافع حرم حاج علی محمد قربانی در تیپ سوم لشکر هفت به فرماندهی گروهان مستقل کماندویی منصوب شد در مهر ۱۳۹۴ عازم سوریه شد و در ۱۹ بهمن ۹۳ به درجه رفیع شهادت نائل شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن