ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 119441
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۷:۳۱
  • 159 بازدید
  • ارسال توسط :
۱۷۴ میلیون مترمکعب، ورودی آب به سدهای کرمان از ابتدای سال آبی جاری

۱۷۴ میلیون مترمکعب، ورودی آب به سدهای کرمان از ابتدای سال آبی جاری

“علی رشیدی” امروز چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه در آیین گرامیداشت شهدای جبهه مقاومت با حضور کارکنان صنعت آب و برق کرمان با گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور رشادت ها، حماسه ها، توانمندی و صداقت ملت ایران، شهداء و جانبازان است. وی افزود: دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام و خاستگاه ارزش […]

“علی رشیدی” امروز چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه در آیین گرامیداشت شهدای جبهه مقاومت با حضور کارکنان صنعت آب و برق کرمان با گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور رشادت ها، حماسه ها، توانمندی و صداقت ملت ایران، شهداء و جانبازان است.

وی افزود: دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام و خاستگاه ارزش های اسلامی و بخشی از تاریخ کشورمان است که گذشته را از آینده جدا می کند.

رشیدی تصریح کرد: دهه فجر نقطه تعیین کننده ای در تاریخ ایران است و در ۴۱ سال انقلاب فداکاری ها و رشادت های زیادی دیده ایم که نمونه بارز آن فداکاری های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که یک الگو برای همه دنیا بود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمان بیان کرد: رشادت ها، صداقت، سلامت، تدبیر، اخلاص و امنیتی که برای کشور و منطقه به وجود آورد، موجب محبوبیت شهید سلیمانی است و ما مدیون زحمات و خدمات این شهید عزیز هستیم و امنیت کشور مدیون ایشان است.

وی افزود: شهید سلیمانی عزیز بود زیرا یک عمر با پاکدستی تمام برای کشور خدمت کرد و همه خدماتی را که برای کشور انجام داد هیچ زمان به رخ نکشید و منتی نداشت و امیدواریم بتوانیم با تلاش شبانه روزی و صداقت به ایشان اقتدا کنیم.

رشیدی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تحریم اقتصادی کشور توسط دشمنان تصریح کرد: در صنعت آب و برق خوشبختانه دستاوردهای بسیار مهمی با اتکاء به منابع داخلی داشته ایم.

مدیرعامل آب منطقه ای استان کرمان گفت: در نیمه دوم امسال با راه اندازی پویش “هر هفته الف_ب_ایران” ۲۲۷ پروژه بزرگ و سنگین با سرمایه گذاری بیش از ۳۳ هزار میلیارد تومان در ۳۱ استان کشور افتتاح خواهد شد.

وی افزود: در هفته ۱۶ پویش قرار داریم و سهم استان کرمان بیش از ۳۶۰۰ میلیارد تومان پروژه بود که با تلاش مدیران در آب و برق افتاد و افتتاح پروژه ها هدیه ای به مردم استان بود.

رشیدی با اشاره به اینکه در ۶ ماهه دوم سال جاری ۱۰ سد در کشور افتتاح، ۱۱۲۴ روستا تامین آب، ۹ نیروگاه حرارتی و ۲۸ نیروگاه تجدید پذیر افتتاح می شود تصریح کرد: در دهه فجر نیز پروژه های زیادی آماده افتتاح است و برخی بهره برداری شده و یا در روزهای آینده افتتاح می شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمان در ادامه بیان کرد: از ابتدای سال آبی جاری تا امروز بیش از ۱۲۵ میلیمتر بارندگی در استان کرمان داشته ایم که در ۵۰ سال گذشته بی سابقه بوده و نسبت به دوره بلندمدت ۱۱۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از ابتدای سال آبی جاری ۱۷۴ میلیون مترمکعب کل ورودی آب به سدهای استان بوده که رقم خوب و مطلوبی است و اکنون مخازن ما به ۴۲۰ میلیون مترمکعب رسیده و ۷۲ درصد سدها پر است و نوید خوبی برای تابستان سال آینده است و نگرانی در زمینه آب پشت سدها نداریم.

رشیدی تصریح کرد: ۴۰ پروژه مهم در حوزه آب منطقه ای استان در دست اجرا داریم و اعتبار مصوب پروژه ها ۴۰۰ میلیارد تومان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، “جلالی” مسئول سازمان بسیج کارکنان ادارات استان کرمان نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم یک مکتب بود، مکتبی مبعث از مکتب امام(ره) که شهید سلیمانی شاگرد این مکتب بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بسیج ادارات سومین سال همکاری را با شرکت های توزیع آب و برق برای صرفه جویی در مصرف برق دارد، افزود: امیدواریم همچنان در ادارات، بسیجیان، کارکنان و مدیران، مدیریت مصرف برق را سرلوحه کار داشته باشند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن