ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 119443
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۷:۳۶
  • 485 بازدید
  • ارسال توسط :
تردد پرترافیک‌ترین فرودگاه جهان افت کرد

تردد پرترافیک‌ترین فرودگاه جهان افت کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از رویترز، فرودگاه بین‌المللی دوبی، پرترافیک‌ترین فرودگاه جهان برای مسافران بین‌المللی، در سال ۲۰۱۹ با جا به جا کردن ۸۶.۴ میلیون مسافر، با اولین افت ترافیک در تاریخ خود روبرو شد. این تعداد مسافر ۳.۱ درصد کمتر از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از رویترز، فرودگاه بین‌المللی دوبی، پرترافیک‌ترین فرودگاه جهان برای مسافران بین‌المللی، در سال ۲۰۱۹ با جا به جا کردن ۸۶.۴ میلیون مسافر، با اولین افت ترافیک در تاریخ خود روبرو شد. این تعداد مسافر ۳.۱ درصد کمتر از سال ۲۰۱۸ است.

پاول گریفیس، مدیرعامل این فرودگاه در توضیح علت این کاهش گفت: عوامل این افت شامل تعطیلی موقت فرودگاه، سقوط جت ایرویز هند و زمین‌گیر شدن جهانی هواپیمای ۷۳۷ مکس می‌باشد. در نتیجه این عوامل این فرودگاه حدود ۳.۲ میلیون مسافر را از دست داده است.

فرودگاه دوبی در سال ۲۰۱۹ بدلیل حملات پهبادی یمن به این فرودگاه و احتمال تکرار این حملات چند مرتبه به حالت تعطیل درآمد.

دوبی مقصد پرطرفداری برای ایرلاین‌های هندی‌ای مانند جت ایرویز است؛ ایرلاین فلای‌دوبای نیز که پایگاه آن در این فرودگاه است، یکی از مشتریان اصلی ۷۳۷ مکس است.

میزان فرود و تیک‌آف هواپیما‌ها در این فرودگاه ۸.۶ درصد افت کرد و به ۳۷۳۲۶۱ مورد رسید، در حالی‌که متوسط تعداد مسافران د. رهر پرواز ۵.۸ درصد رشد کرد و به ۲۳۹ نفر رسید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن