ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 119467
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۸:۳۹
  • 468 بازدید
  • ارسال توسط :
‌رفاقت شهید اله‌دادی با سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ‌مثال‌زدنی بود ‌

‌رفاقت شهید اله‌دادی با سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ‌مثال‌زدنی بود ‌

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از یزد، سرهنگ رضا پورشمسی در کنگره سردار شهید مدافع حرم، سردار شهید اله‌دادی فرمانده پیشین سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با تمام انقلاب‌های دنیا به صورت کامل متفاوت است اظهار داشت: […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از یزد، سرهنگ رضا پورشمسی در کنگره سردار شهید مدافع حرم، سردار شهید اله‌دادی فرمانده پیشین سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با تمام انقلاب‌های دنیا به صورت کامل متفاوت است اظهار داشت: تحلیلگران آمریکایی پیش از پیروزی انقلاب تاکید می‌کردند که با توجه به اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مذهبی است و مذهب مردم ایران تشیع است، در منطقه‌ای که همه سنی مذهب هستند، این انقلاب عمر چندانی نمی‌کند.

وی با بیان اینکه فارسی زبان بودن مردم در منطقه عرب‌نشین هم یکی دیگر از مواردی بود که در ارتباط با انقلاب اسلامی ایران تحلیلگران آمریکایی می‌گفتند سبب سقوط انقلاب می‌شود گفت: با وجود این موارد، امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی ایران را چنان پایه‌گذاری کرد و مقام معظم رهبری به گونه‌ای ادامه آن را هدایت کرد که ما در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم و هر روز بر قدرت و اقتدار این انقلاب افزوده می‌شود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تاکید کرد: حوزه نیروی انسانی، فناوری، انرژی، مواد اولیه، سرمایه و جمعیت شش عنصری است که امروز اقتصاددانان اعلام می‌کنند اگر در هر کشور یکی یا دو مورد آن وجود داشته باشد، آن کشور می‌تواند اقتصاد خوب و پویایی داشته باشد.

پورشمسی با تاکید بر اینکه ما در ایران هر شش مورد از این عناصر را به خوبی داریم تصریح کرد: مشکل اصلی در کشور ما این است که ما در نظام حل مسائل با نواقصی روبرو هستیم و باید در این حوزه تلاش کنیم که مشکلات برطرف شود.

یادواره شهدای والامقام با محوریت سردار شهید سلیمانی در اردبیل برگزار می‌شوداربعین شهید ‌سلیمانی و همرزمانش در خرمشهر برگزار می‌شودمحتوای آخرین پیام شهید سلیمانی در عراق چه بود؟

وی خاطرنشان کرد: آن کاری که امروز بسیج اساتید در حوزه راهبردی باید انجام دهد و خوب هم در حال حرکت در این راه است، پیدا کردن نظام مسائل ایران اسلامی و استان یزد و تعریف و پیدا کردن پیشران برای این نظام مسائل است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد پیشران در نظام مسائل را به مانند حرکت دومینو دانست و تصریح کرد: در صورتی که پیشران نظام حل مسائل را به درستی تعریف و اجرا کنیم، ادامه حرکت این پیشران به صورت خودکار و با سرعت بسیار بالا انجام می‌شود.

پورشمسی ادامه داد: شهید اله‌دادی همیشه روزهای یکشنبه و سه شنبه را به ورزش اختصاص می‌دادند و در طول هفته حداقل یک روز را روزه می‌گرفتند و به این مسائل توجه بسیار خاص و ویژه‌ای داشتند.

وی گفت: شهید اله‌دادی در حوزه جوان‌گرایی بسیار توجه داشت و در انتصاباتی که انجام می‌داد، سعی بر شناسایی جوانان با ظرفیت و توانمندی می‌گشت که بتواند آنها را در پست‌های مختلف مورد استفاده قرار دهد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افزود: شهید اله‌دادی ارادتی بسیار خاص و ویژه خدمت سردار سرافراز و رشید اسلام و انقلاب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی داشت و همیشه افتخار می‌کرد که به عنوان سرباز در رکاب این سپهبد شهید خدمت کرده و واقعا رفاقت این دو شهید والامقام، رفاقتی مثال‌زدنی بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن