ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 119469
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۸:۵۰
  • 490 بازدید
  • ارسال توسط :
پایگاه مقاومت «شهید قاسم سلیمانی» در تبریز افتتاح شد

پایگاه مقاومت «شهید قاسم سلیمانی» در تبریز افتتاح شد

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان در مراسم افتتاح این پایگاه، با تاکید بر مجاهدت‌های نهاد بسیج، حضور مستمر بسیجیان را به عنوان مهم‌ترین نماد مردمی بودن انقلاب توصیف کرد و گفت: معنای بسیج در ممکن ساختن غیر ممکن ها، خلاصه می‌شود. صالح هوشیار افزود: امروز به برکت خون شهید سپهبد قاسم سلیمانی اولین پایگاه […]

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان در مراسم افتتاح این پایگاه، با تاکید بر مجاهدت‌های نهاد بسیج، حضور مستمر بسیجیان را به عنوان مهم‌ترین نماد مردمی بودن انقلاب توصیف کرد و گفت: معنای بسیج در ممکن ساختن غیر ممکن ها، خلاصه می‌شود.

صالح هوشیار افزود: امروز به برکت خون شهید سپهبد قاسم سلیمانی اولین پایگاه بسیج را به نام مبارک این شهید افتتاح می‌کنیم؛ این شهید والامقام، بعد از ۳۰ سال از پایان جنگ تحمیلی، ابهت حضور آمریکا در منطقه شکست.

وی در ادامه به رویش‌های حاصل از مجاهدت شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم اشاره کرد و افزود: وظیفه همگانی ما حراست از مفاهیم جهاد و شهادت و انتقال این ارزش‌های والا به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب در طلیعه چهل و یکمین بهار پیروزی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های استان، در پایان این مراسم، پایگاه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی به عنوان اولین پایگاه مقاومت کشور در بسیج ادارات افتتاح شد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن