ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 119473
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۹:۲۳
  • 3050 بازدید
  • ارسال توسط :
انقلاب اسلامی رستاخیز ملت ایران بر علیه استکبار جهانی

انقلاب اسلامی رستاخیز ملت ایران بر علیه استکبار جهانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سردار عابدین خرم فرمانده سپاه عاشورا در همایش گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، که با حضور مدیران کل ادارات و مسئولین بسیج استان در دادگستری کل آذربایجان شرقی برگزار شد، با بیان […]

انقلاب اسلامی رستاخیز ملت ایران بر علیه استکبار جهانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سردار عابدین خرم فرمانده سپاه عاشورا در همایش گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، که با حضور مدیران کل ادارات و مسئولین بسیج استان در دادگستری کل آذربایجان شرقی برگزار شد، با بیان اینکه باید انقلاب اسلامی را رستاخیز ملت ایران بر علیه استکبار جهانی نامید، افزود: همه ما به عنوان مسئولین نظام اگر این مسئولیت خود را طبق آموزه‌های دینی که داریم به خوبی، به موقع و بی کم و کاست انجام دهیم قطعآ نزد خدا رو سفیدیم که این موضوع بسیار مهمی است.

او افزود: بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری منشوری بر گرفته از چهل سال گذشته و وضعیت حال حاضر وحرکتی برای چهل سال آینده است تا به وضع مطلوب برسیم و ما در طول این چهل سال این آموزه را عملاً دیدیم و هرکجا برای خدا کار و حرکت کردیم خدای متعال برکت داده و ثابت قدممان کرد.

او با اشاره به رشادت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای تامین امنیت ملت و امنیت مسلمانان منطقه گفت: سردار می‌گفت اگر خودسازی نداشته باشیم، ولایت پذیر نباشیم و برای خدا کار نکنیم تمام کار عمرمان را ضایع کرده ایم پس باید در مسئولیتمان اول برای خدا، دوم برای مردم کار کنیم که این نیازمند خود سازی است.

سردار خرم افزود: عدالت و مبارزه با فساد لازم و ملزوم همدیگر هستند که در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری آمده است همچنین الزامات تحقق عدالت در گام دوم انقلاب نیز مسائل بسیار مهمی هستند که باید به آن‌ها نیز توجه کنیم تا عدالت در جامعه جاری شود.

خلیل اللهی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: باید اولویت کار را بر مسائل فرهنگی بگذارید، یکی از نیاز‌های اساسی در نظام اداری، توجه خاص و ویژه به مسائل فرهنگی است و یکی از معضلاتی که در جامعه مااست، گلایه مندی مردم از کیفیت برخورد با ارباب رجوع است.

او گفت: همکاران ما در خدمت به مردم زحمات و تلاش‌های زیادی می‌کشند، اما متاسفانه گاهآ کیفیت برخورد مناسبی ندارند که باید در جهت رفع آن تلاش کنیم، زیرا بحث تکریم ارباب رجوع توسط ریاست محترم قوه قضاییه تاکید شده است و ما این مسئله را از دیگر سازمان‌ها نیز خواهیم خواست.

او همچنین بر حفظ کرامت انسانی اشاره و آن را ضروری خواند و افزود: مکلف هستیم حتی کرامت متهم را به عنوان یک انسان حفظ کنیم چرا که کرامت انسان‌ها دو نوع ذاتی و اکتسابی است و کرامت ذاتی در خلقت انسان و جزئی از ماهیت اوست که باید حفظ شده و خدشه دار نشود.

خلیل اللهی افزود: ما در وقت اداری در خدمت مردم هستیم، زیرا خادم مردیم و باید پاسخگوی آن‌ها باشیم، باید ناهنجاری‌هایی که در سازمان‌ها وجود دارد به آنهاتوجه کنیم و زمینه را قبل از اینکه جرمی اتفاق بیفتد فراهم کنیم.

همچنین در این مراسم از اثر جدید استاد قره باغی در مورد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رونمایی شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن