ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم » شهدای مدافع حرم » شهید
  • شناسه : 119479
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۹:۳۵
  • 3320 بازدید
  • ارسال توسط :
۲ هزار نفر در جشنواره قاسم سلیمانی البرز شرکت کردند

۲ هزار نفر در جشنواره قاسم سلیمانی البرز شرکت کردند

جواد محمدی روز چهارشنبه درگفت و گو با ایرنا اظهارداشت: این جشنواره با هدف آشنایی دانش آموزان با ویژگی های شاخص شهید حاج قاسم سلیمانی در سه بخش زندگی فردی، اجتماعی و انقلابی، ترویج فرهنگ مقاومت و ولایت مداری و همچنین گسترش فرهنگ غنی ایثار و شهادت دربین دانش آموزان و فرهنگیان برگزارشد.  وی با […]

جواد محمدی روز چهارشنبه درگفت و گو با ایرنا اظهارداشت: این جشنواره با هدف آشنایی دانش آموزان با ویژگی های شاخص شهید حاج قاسم سلیمانی در سه بخش زندگی فردی، اجتماعی و انقلابی، ترویج فرهنگ مقاومت و ولایت مداری و همچنین گسترش فرهنگ غنی ایثار و شهادت دربین دانش آموزان و فرهنگیان برگزارشد.
 وی با اشاره به اینکه به دبیرخانه این جشنواره ۲ هزار اثر در زمینه شعر، دلنوشته، عکاسی، پوستر، موشن گرافی، پادکست، نقاشی، وید یوکست و سرود همگانی ارسال شد، اضافه کرد: ازاین تعداد ۶۵۰ اثر برتر شناخته شد.
۶ داور مجرب فرهنگی هنری مسوولیت ارزیابی آثار ارسالی به جشنواره فرهنگی حاج قاسم سلیمانی را برعهده داشتند.
رییس اداره  فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش البرزادامه داد: پس از فرآیند داوری ۶۰ اثراز دانش آموزان و فرهنگیان شرکت کننده در این جشنواره برتراستانی شناخته شدند که در همایش ۲۰ بهمن ماه از آنان تجلیل می شود.
محمدی عنوان کرد: اگر امروز ما درعرصه های مختلف با اقتدار وموفق هستیم و حرفی برای گفتن در جامعه جهانی داریم همه اینها مدیون خون شهدا است.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش اموز دارد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن