ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 119481
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۹:۴۸
  • 3300 بازدید
  • ارسال توسط :
تبیین راهبرد‌های سردار سلیمانی برای وحدت و تعامل میان ملت‌های مسلمان در جهان

تبیین راهبرد‌های سردار سلیمانی برای وحدت و تعامل میان ملت‌های مسلمان در جهان

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عامری دبیر کل مجمع جهانی صلح اسلامی در حاشیه برگزاری هم اندیشی “تحلیلی بر نقش شهید سپهبد سلیمانی در توسعه عدالت، امنیت و صلح منطقه‌ای و جهانی” بر اقدامات و راهبرد‌های سردار سلیمانی برای وحدت و تعامل میان ملت‌های مسلمان […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عامری دبیر کل مجمع جهانی صلح اسلامی در حاشیه برگزاری هم اندیشی “تحلیلی بر نقش شهید سپهبد سلیمانی در توسعه عدالت، امنیت و صلح منطقه‌ای و جهانی” بر اقدامات و راهبرد‌های سردار سلیمانی برای وحدت و تعامل میان ملت‌های مسلمان و منطقه تاکید نمود.

وی در ادامه گفت: آیین حیات بخش اسلام، پیام آور عدالت و امنیت برای انسان‌ها است؛ برخورداری از عدالت، حق بر صلح و آزادی و آرامش یکی از اصلی‌ترین حقوق فردی و اجتماعی است که برای انسان‌ها مقرر گردیده است.
دبیر کل مجمع جهانی صلح اسلامی افزود: متأسفانه قدرت‌های سلطه گر و چپاولگران بین المللی با استفاده‌ی ابزاری از مفاهیم صلح و عدالت تامین کننده منافع استعماری خویش بوده و منافع خود را منافع کل بشریت می‌دانند و یکی از دلایل اصلی ناپایداری صلح در کشور‌های دنیا، بی توجهی و زیر پا نهادن صلحی است که از عدالت بی نصیب مانده است.
عامری ادامه داد: مجمع جهانی صلح اسلامی در نظر دارد چهارمین پیش نشست خود را برای کنفرانس جهانی صلح و عدالت، با عنوان «نقش شهید سپهبد سلیمانی در صلح، عدالت و امنیت منطقه‌ای و جهانی» برگزار نماید. چرا که علیرغم اذعان و پذیرش جهانی در اقدامات سازنده شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در نابودی داعش و تأمین امنیت منطقه، هنوز گروهی از دشمنان و بدخواهان دولت‌های اسلامی که منافع خود را در دشمنی ملت‌های مسلمان و تفرقه بین آنان می‌داند، بر آن هستند ضمن آنکه نقش خود را در به شهادت رساندن این سردار بزرگ توجیه نمایند، در نظر دارند دستاورد‌های این اقدامات شایسته را مخدوش و یا کمرنگ نشان دهند تا با تفرقه و جدایی ملت‌ها بتوانند به آرمان‌ها و اهداف خود دست یابند.
این نشست در قالب یک هم اندیشی در دهۀ مبارکه فجر انقلاب اسلامی در روز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه از ساعت ۹ صبح در سالن همایش‌های باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن