ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 11979
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
  • 122 بازدید
  • ارسال توسط :
سالگرد شهدای‌تفحص و تولد شهید مدافع حرم در گلزار شهدای تهران برگزار می‌شود

سالگرد شهدای‌تفحص و تولد شهید مدافع حرم در گلزار شهدای تهران برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم«پویا», مراسم سالگرد شهادت شهیدان علی‌رضا شهبازی و محمد زمانی از شهدای تفحص،فردا (پنجشنبه) با حضور خانواده شهدا, ایثارگران و همرزمان شهدای تفحص از ساعت 15 در خانه شهید گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود. خاطره گویی و روایتگری رزمندگان دفاع […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم«پویا», مراسم سالگرد شهادت شهیدان علی‌رضا شهبازی و محمد زمانی از شهدای تفحص،فردا (پنجشنبه) با حضور خانواده شهدا, ایثارگران و همرزمان شهدای تفحص از ساعت 15 در خانه شهید گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود. خاطره گویی و روایتگری رزمندگان دفاع مقدس و غبار روبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدا از دیگر بخش‌ های‌این یادواره است.

بر پایه این گزارش, شهید علی‌رضا شهبازی متولد سال 55  بود که در سال 80 به گروه تفحص شهدا پیوست. سرانجام شهید شهبازی در 26 آذر همان سال در قتلگاه فکه به کاروان شهدا ملحق شد و پیکر وی در قطعه 27 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) آرام گرفت. شهید محمد زمانی نیز متولد سال 57 و از نیروهای تفحص لشکر 27 محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ بود که در 26 آذر سال 80 به همراه شهید شهبازی در قتلگاه فکه به شهادت رسید. پیکر مطهر شهید زمانی در امامزاده عباس(ع) چهاردانگه اسلامشهر مدفون است.

برگزاری مراسم سالروز تولد شهید مدافع حرم

مراسم سالروز تولد شهید امیرعلی محمدیان از شهدای جاوید الاثر مدافع حرم فردا(پنجشنبه 26 آذر ماه) از ساعت 14 با حضور همرزمان و خانواده شهید در مزار یادبود وی در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار می شود.شهید محمدیان متولد 30 آذر 1371 بود که برای دفاع از حریم عقیله بنی هاشم زینب کبری(س) داوطلبانه به سوریه رفت و 21 دی ماه سال گذشته  طی عملیاتی مستشاری در منطقه «خان طومان» سوریه جاودانه شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن