ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 11988
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
  • 66 بازدید
  • ارسال توسط :
تشیع با ندای زینب زینب سلیم را در جبهه مدافع حرم قرار می دهد

تشیع با ندای زینب زینب سلیم را در جبهه مدافع حرم قرار می دهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر؛حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی امروز در مراسم بزرگداشت استاد سلیم موذن زاده اردبیلی مداح اهل بیت(ع) در شهرستان اهرگفت:مدیحه سرایی در رثای اهل بیت(ع) یک عنایتی است از طرف پروردگار حق که نصیب هر کسی نمی‌شود؛ ذاکر اهل بیت(ع) حاج سلیم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر؛حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی امروز در مراسم بزرگداشت استاد سلیم موذن زاده اردبیلی مداح اهل بیت(ع) در شهرستان اهرگفت:مدیحه سرایی در رثای اهل بیت(ع) یک عنایتی است از طرف پروردگار حق که نصیب هر کسی نمی‌شود؛ ذاکر اهل بیت(ع) حاج سلیم موذن‌زاده‌اردبیلی، یک جایگاه رفیع داشت. او خاتم المادحین بود.

وی با اشاره به اینکه اهل بیت(ع) خورشید هستند و کسانی که مداح اهل بیت می‌شوند خود را به ائمه وصل می‌کنند که همانا مدح و ستایش این مداحان، ستایش اهل بیت(ع) است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به عزت و محبوبیت مداحان به خصوص استاد حاج سلیم موذن‌زاده‌اردبیلی افزود: این عزت و احترامی که مردم در مراسم تشییع پیکر این استاد نشان از ارادت مردم به ائمه اطهار(ع) است و این شور و شعور در مراسم تشییع نشان از قرار گرفتن در مسیر اهل بیت(ع) است.

حجت الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی با اشاره با ناتو فرهنگی دشمنان افزود: در زمانی که دشمنان به فکر ضربه زدن به اسلام هستند حرکت این مرد در  راه خدا؛ همان جهاد فی سبیل الله است.

حاج سلیم توانست با حنجره خود شور و شعف را به وجود آورده و مدافع حرم شود و هر کسی نمی‌تواند به جایگاه والای دفاع از حرم دست یابد و وصیت او به تشیع با ندای زینب زینب جهت گیری او برای توجه به جبهه مقاومت و قرار گرفتن در کسوت مدافعان حرم است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به جایگاه مداحان در نزد ائمه اطهار افزود: مقام مداحی مقام تجلیل و ستایشگری از آفتاب است و ائمه همیشه توجه خاصی به مادحین و ذاکرین داشته‌اند.

وی افزود: مداح متعهد نقش موثری در پیشرفت جامعه اسلامی دارد که به تعبیر مقام معظم رهبری یک جلسه مداحی بسیار مثمر ثمرتر از چند جلسه سخنرانی است.

سلیم را اخلاق و معنویت‌اش سلیم کرد و اخلاص مثال زدنی اش او به خوبی می دانست که با کبر و تکبر انسان‌ه به جایی نمی‌رسد.

سلیم موذن‌زاده را باید در هر شهر تجلیل کنند چون عبودیت، معنویت و دعاخوانی او بی‌مثال بود و چون امثال او صد سال یک بار متولد می‌شود که دارای خصایص ویژه است که بعضی روزها تا ۱۶ ساعت مداحی اهل بیت(ع) می‌کنند.

او در عرصه مداحی و عاشقی و دلدادگی اهل بیت همتایی نداشت؛ او می‌دانست که مادح اهل بیت(ع) باید خود را شبیه ائمه کند و اخلاص و معنویت و کرامت یک انسان کامل را داشته باشد موفق تر است.

سلیم موذن‌زاده سال‌ها در آستانه اهل بیت(ع) تلاش کرد و تنها رمز ابدی شدنش امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) بود ومطمنا” هیچ وقت سلیم فراموش نخواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن