ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12005
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۶:۴۴
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
امنیت و اقتدار جمهوری‌ اسلامی ایران مدیون شهدایی همچون علیزاده‌ها است/ مدافعان حرم‌ اهل‌بیت(ع) خواب را از چشمان تکفیری گرفتند

امنیت و اقتدار جمهوری‌ اسلامی ایران مدیون شهدایی همچون علیزاده‌ها است/ مدافعان حرم‌ اهل‌بیت(ع) خواب را از چشمان تکفیری گرفتند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، سردار ایرج‌ مسجدی در مراسم اولین سالگرد شهید مدافع‌حرم عباسعلی علیزاده اظهار کرد: شهید علیزاده یک مدیر، مجاهد، رزمنده‌ای شجاع و سرباز گمنامی بود که مردم بعد از شهادت وی به ابعاد شخصیتی این شهید […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، سردار ایرج‌ مسجدی در مراسم اولین سالگرد شهید مدافع‌حرم عباسعلی علیزاده اظهار کرد: شهید علیزاده یک مدیر، مجاهد، رزمنده‌ای شجاع و سرباز گمنامی بود که مردم بعد از شهادت وی به ابعاد شخصیتی این شهید پی بردند.

وی‌ افزود: شهید‌ علیزاده در سال‌های جنگ‌تحمیلی در تمام نقاط جنگی حضور داشت و روح و جان خود را با عشق علاقه در مسیر اقتدار و عزت نظام فدا کرد.

مشاور عالی فرماندهی قدس سپاه پاسداران تصریح کرد: شهادت زیبنده و شایسته شهیدعلیزاده پاسدار رشید اسلام بود.

مسجدی با بیان اینکه شهدا افتخارات این کشور هستند، گفت: شهدا در دفاع از حرم‌های شریف و کوتاه کردن دست دشمنان و تکفیری دست به اقدامات بزرگی زدند.

وی‌ افزود: شهدایی امثال علیزاده با خون‌های خود در خارج از مرزهای ایران امنیت و اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران را به ارمغان آوردند.

مشاور عالی فرماندهی سپاه‌قدس یادآور شد: پیروزهایی که امروز مدافعان حرم در سوریه و عراق به دست آوردند به برکت خون شهدا، نصرت الهی و یاری ائمه معصومین بوده است.

مسجدی به کار سخت رزمندگان در آزادسازی شهر موصل عراق اشاره و عنوان‌ کرد: در این شهر نیروهای زیادی از داعشی و بعثی‌ها حضور دارند اما با نصرت الهی پیروزی از آن ما است.

وی تصریح‌کرد: دشمن در جبهه‌های عراق و سوریه در استیصال کامل قرار دارد و در حال چنگ و دندان‌ زدن است تا از این وضعیت بیرون بیاید ولی نمی‌تواند.

مشاور عالی فرماندهی سپاه‌قدس خاطرنشان‌ کرد: گروه‌های متعدد مقاومت اسلامی در عراق و سوریه به همراهی مدافعان حرم ایرانی خواب را از چشمان تکفیری‌ها گرفتند.

مسجدی در پایان صهیونیست‌ها را از جمله حامیان اصلی تکفیرهای دانست و گفت: آمریکا، اسرائیل و برخی کشورهای مرتجع عربی با ارسال سلاح و کمک‌های مالی در حال آتش‌افروزی درمنطقه هستند.  

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن