ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12009
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۷:۴۰
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :
مسیر سقوط آمریکا و صهیونیسم را جوانان و شهیدان ما طراحی کردند/امروز مسائل جهان پشت درب های بستۀ کاخ سفید رقم نمی خورد

مسیر سقوط آمریکا و صهیونیسم را جوانان و شهیدان ما طراحی کردند/امروز مسائل جهان پشت درب های بستۀ کاخ سفید رقم نمی خورد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از "موج چهارم": یادواره ی شهدای مدافع حرم دانشگاه پیام نور باغملک با حضور مسئولین، اساتید، دانشجویان و خانواده های معظم شهدا برگزار شد. حجت الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از "موج چهارم": یادواره ی شهدای مدافع حرم دانشگاه پیام نور باغملک با حضور مسئولین، اساتید، دانشجویان و خانواده های معظم شهدا برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان در جمع میهمانان با بیان اینکه امروز جهان در حال عبور از مقطع بسیار حساسی است اظهار کرد: چهار دهه ی قبل در این عالم دو کدخدا بودند که نیمی از عالم در اختیار ابر قدرت غرب (آمریکا) و نیمی دیگر در اختیار شرق (شوروی) بود و این دو هر آنچه اراده می کردند انجام می شد.

وی با اشاره به این موضوع که در آن زمان آمریکایی ها و شوروی ها یک تقسیم دو جانبه ای کرده بودند و اقتصاد و فرهنگ و مدیریت و قدرت تقسیم شده بود و کسی در برابر نظام سلطه نمی توانست ادعائی داشته باشد افزود: در آن شرایط سخت و در این سیاهی و ظلمت نفس گیر صدای مردی شنیده شد، آن بزرگ مرد کسی نبود جز بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) که ملت ایران با رهبری این امام عزیز سرانجام توانست در ۲۲ بهمن این نظام سلطه را برچیند.

حجت ‌الاسلام و المسلمین شفیعی تصریح کرد: بعد از این ایستادگی در برابر نظام سلطه بود که تحریم ایران اسلامی و جنگ هشت ساله بر کشورمان تحمیل شد اما ملت ما با همه ی این سختی ها بر آرمان ها و ارزش های خود ایستاد و یک قدم عقب نشینی نکرد.  

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان عنوان کرد: هر چند بیش از دویست هزار نفر از مردان و زنان در هشت سال جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند اما لحظه ای عقب نشینی نکردیم  و این اجازه را ندادیم که یک وجب از خاک این سرزمین به دست دشمن بیفتد و به ساحت ملت ایران خطشه ای وارد شود.

شفیعی با بیان اینکه جهانیان دیدند که با گذشت سال ها هنوز ملت ایران سربلند مانده و دشمنانش به چه سرنوشتی گرفتار شدند تاکید کرد: امروز، هیمنه ای که از آمریکا وجود دارد یک تصور و توهمی بیش نیست و با انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور کورس رسوایی آمریکا به گوش همه رسید.

وی تاکید کرد: انتخاب این شخص فاسد و آلوده که از فسادهای مالی و اخلاقی او همه ی عالم با خبر هستند در جایگاه کدخدایی ؛ اسمش قدرت نیست بلکه فروپاشی است .

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه اگر ملت ما بدانندکه شهدای مدافع حرم چه توطئه هایی را خنثی کردند و چه طراحی های دقیق و حساب شده ای را نقش بر آب کردند و اندکی خواهند دانست که شهدای مدافع حرم چه ها کردند اظهار کرد: باید دانست تأسیس داعش و دولت جعلی آنها برای تحقق نسخه ی جدیدی از رژیم صهیونیستی بود، اما جوانان انقلابی و حق طلب جمع شدند و اجازه ی چنین کاری را به آنها ندادند .

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان در پایان با بیان اینکه امروز شاهد هستیم که مسائل جهان پشت درب های بسته ی کاخ سفید رقم نمی خورد گفت: این اراده ی غیرتمندان و جوان و مردان آزاده ای است که از سراسر عالم جمع شده اند و گفتند که اجازه ی تکرار تاریخ را نمی دهیم و خونشان بر زمین سوریه ریخت اما اجازه ندادند که خاک سوریه به دست داعشیان بیفتد، بدانید که مسیر سقوط آمریکا و صهیونیست را جوانان و شهیدان ما طراحی کردند.

گفتنی است مرثیه سرایی علی زنگنه، خطره گویی برادر راهدار جانباز مدافع حرم و تقدیر از خانواده های شهدای مدافع حرم و دست اندرکاران اجرایی، از دیگر برنامه های این مراسم بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن