ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12029
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲
  • 111 بازدید
  • ارسال توسط :
حلب با مقاومت آزاد شد نه با مذاکره/عضو هیأت علمی دانشگاهی در همدان را به جرم اصول گرا بودن حذف کردند

حلب با مقاومت آزاد شد نه با مذاکره/عضو هیأت علمی دانشگاهی در همدان را به جرم اصول گرا بودن حذف کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور؛ «سردار مهدی فرجی» در همایش اُنس و مودت پیشکسوتان جهاد و شهادت در تویسرکان، گفت: امروز اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران به برکت خون پاک شهدا و رشادت های آن روزهای رزمندگان دلاور است. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور؛ «سردار مهدی فرجی» در همایش اُنس و مودت پیشکسوتان جهاد و شهادت در تویسرکان، گفت: امروز اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران به برکت خون پاک شهدا و رشادت های آن روزهای رزمندگان دلاور است.

وی با بیان اینکه پیشکسوتان عرصه شهادت امروز نیز با افتخار در حمایت از جبهه مقاومت به میدان آمده اند، اظهار کرد: امروز مدافعان حرم بسیجی با الگو قرار دادن پیشکسوتان خود و همراهی آنان، جانانه از حریم آل الله دفاع می کنند.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: برخی ها گمان می کنند که تکفیری های داعشی تنها یک گروه کوچک هستند، در حالی که این جنایتکاران، ارتش کاملی دارند که حتی لرزه بر تن امریکا و کشورهای اروپایی انداخته اند، با این وجود سوریه با اتکا به جبهه مقاومت و مدافعان حرم و افرادی همچون شهید همدانی ها از آنان نمی هراسد.

سردار فرجی با تأکید بر اینکه حلب با مقاومت آزاد شد نه با مذاکره، عنوان کرد: امروز متأسفانه شاهد هستیم که به جرم اصول گرا بودن دکتری را از هیئت علمی دانشگاهی در استان همدان حذف و عزل می کنند اما همین دکتر از آنجا که راه خود را شناخته، به عنوان مدافع حرم در جبهه مقاومت در سوریه حضور می یابد و افتخاری دیگر برای خود رقم می زند.

وی تصریح کرد: این گونه افراد خود را بدهکار نظام می دانند نه طلبکار، از این رو راه شهادت را انتخاب می کنند.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان به 11 شهید مدافع حرم استان همدان و شهید شمسی پور به عنوان یکی از مدافعان حرم و شهیدی که در راه تفحص پیکر مطهر شهدا آسمانی شد، اشاره کرد و گفت: هر کدام از این شهدا ویژگی ها و شاخصه های بزرگی دارند که می توان با تأسی از آنان مسیر سعادت را پیدا کرد.

سردار فرجی افزود: یکی از این 11 شهید، شهید الوانی است که نسبت به سن و سالش می توان آن را در حد سردار سلیمانی  معرفی کرد.

«سعید سعیدی» فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان هم امنیت، آرامش و آسایش کنونی کشور را مرهون خون مطهر شهدا دانست و گفت: اگر نبود آن همه رشادت ها و از جان گذشتن ها این اقتدار و امنیت به وجود نمی آمد.

وی اظهار کرد: پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت با ولایتمداری خود همچنان در مسیر انقلاب حرکت می کنند و رمز ایستادگی امروز ملت در برابر زیاده خواهی های غرب و شرق همین روحیه شهامت و شهادت است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن