ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12033
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰
  • 119 بازدید
  • ارسال توسط :
نخستین سالگرد سردار شهید اکبر ملکشاهی برگزار شد+تصاویر

نخستین سالگرد سردار شهید اکبر ملکشاهی برگزار شد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نخستین سالگرد شهید مدافع حرم آل‌الله، سردار شهید والامقام اکبر ملکشاهی عصر امروز در مسجدالنبی(ص) طاق‌بستان شهر کرمانشاه برگزار شد. این مراسم باشکوه با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، روحانیان، مسؤولان، یادگاران هشت سال دفاع مقدس، بسیجیان، جوانان، بازاریان و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نخستین سالگرد شهید مدافع حرم آل‌الله، سردار شهید والامقام اکبر ملکشاهی عصر امروز در مسجدالنبی(ص) طاق‌بستان شهر کرمانشاه برگزار شد.

این مراسم باشکوه با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، روحانیان، مسؤولان، یادگاران هشت سال دفاع مقدس، بسیجیان، جوانان، بازاریان و اقشار مختلف مردم شهیدپرور شهر کرمانشاه انجام گرفت.

مراسم مذکور مملو از حضور هم‌رزمان این شهید والامقام بود که با چشمانی اشکبار از سویی در فراق دوست و یار دیرین خویش گریسته و از سویی مشعوف از شهادت اکبر عزیز در پای حرم حضرت زینب(س) بودند.

براساس این گزارش، حضور اقشار مختلف مردم، اقوام و مذاهب و گروه‌های مختلف مردم در این مراسم که در هفته وحدت برگزار شد، از جمله برکات نام و وجود شهید بود که تصاویر برابری و برادری را خلق کردند.

نجوای اینکه شهادت لیاقت اکبر بود، اکبر باید شهید می‌شد، شهادت تنها خواسته شهید ملکشاهی بود، اکبر منتظر شهید شدن بود و خوشا به‌حال شهید ملکشاهی در گوشه و کنار فضای مسجد از افراد مختلف، آشنایان، اقوام و دوستان این شهید والامقام شنیده می‌شد.

براساس گزارش فارس، شهید اکبر ملکشاهی روز 28 آذرماه سال گذشته در سوریه و در جریان مبارزه با تکفیری‌های داعش به‌درجه رفیع شهادت نائل آمد و مراسم تشییع پیکر این شهید پس از اقامه نماز توسط آیت‌الله شیخ مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در 2 دی‌ماه سال 94، با حضور گسترده مردم و جمعی از مسؤولان استان از مقابل مسجد جامع به سمت مزار شهدا برگزار و سپس پیکر این شهید در گلزار شهدای شهر کرمانشاه خاک‌سپاری شد.

شهید یزدان ملکشاهی، برادر این شهید والامقام است که در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده و برادر دیگر وی حسن ملکشاهی، از فرماندهان نظامی دوران دفاع مقدس و از جانبازان سرافراز استان کرمانشاه است.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن