ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12121
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۶:۱۰
  • 587 بازدید
  • ارسال توسط :
شب یلدا با خانواده های شهدای مدافع حرم در شهرری

شب یلدا با خانواده های شهدای مدافع حرم در شهرری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی آفتاب ری، شب یلدا بلندترین شب سال است و ایرانیان طبق رسمی دیرینه در این شب جشن گرفته و شادی می کنند. اعضای خانواده و اقوام در شب یلدا کنار یکدیگر گرد آمده و آیین و رسومات مخصوص این شب را به جا می آورند.  […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی آفتاب ری، شب یلدا بلندترین شب سال است و ایرانیان طبق رسمی دیرینه در این شب جشن گرفته و شادی می کنند. اعضای خانواده و اقوام در شب یلدا کنار یکدیگر گرد آمده و آیین و رسومات مخصوص این شب را به جا می آورند. 

افرادی هستند که برای دفاع از اسلام و حریم اهل بیت علیهم السلام از خانواده خود دل کنده و با جانفشانی به مقابله با اهریمن زمان رفته و جان خود را فدا کرده اند؛ و خانواده این شهدا بدون عزیزان خود شب یلدا را جشن می گیرند.

شهرداری منطقه 20 تهران در اقدامی پسندیده با دعوت از خانواده های شهدای مدافع حرم شهرری در محفلی گرم و صمیمی، آیین شب یلدا را با حضور خانواده های شهیدان سعید انصاری، علی امرایی، حجت اصغری و حسن غفاری برگزار کرد.

در این مراسم که سید احمد صفوی شهردار منطقه 20، حجت الاسلام مسلمی معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 20، فرخی معاون فرهنگی بنیاد شهید، محمدپناه مشاور شهردار و قائم مقام اجتماعی شهرداری منطقه 18، طاهری فرمانده بسیج شهرداری منطقه 20 و شورایاری محلات منطقه 20 حضور داشتند، برنامه هایی از جمله نقالی توسط مرشد ابوالفضل ورمزیار، حافظ خوانی، سخنرانی و برنامه های متنوع دیگر اجرا شد. 

صفوی هدف از اجرای این مراسم را زنده نگه داشتن یاد شهدا عنوان کرد و گفت: شهدای مدافع حرم موجب حفظ و تثبیت انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: این شهدا عاشقانه در این مراسم قدم گذاشتند و در دفاع از اسلام و انقلاب جانفشانی کردند.

شهردار منطقه 20 با بیان اینکه خانواده های معزز شهدا همواره مورد احترام و تکریم جامعه هستند، تصریح کرد: هر فردی به هر میزان که توانایی دارد، در امتداد و استمرار راه شهدا نقش آفرینی بکند. 

صفوی با اشاره به جنایات تکفیری ها خاطرنشان کرد: با ایمان به خدا و تکیه بر رشادت های دلیرانه جان برکفان اسلام شاهد پیروزی و آزادسازی کامل مناطق اشغال شده در سوریه و عراق خواهیم بود. 

در پایان این مراسم از خانواده های شهدای مدافع حرم تجلیلل شد. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن