ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12246
  • ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
نخستین سالگرد شهید حمیدرضا اسداللهی برگزار شد+ تصاویر

نخستین سالگرد شهید حمیدرضا اسداللهی برگزار شد+ تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، نخستین سالگرد شهید مدافع حرم، حمیدرضا اسدللهی امروز (پنجشنبه) 2 دیماه در مسجد موسی بن جعفر (ع) با حضور خانواده‎های شهدا و مردم شهیدپرور کشورمان برگزار شد. در این مراسم حجت‎الاسلام سید حسین مؤمنی، حجت‎الاسلام  سیدمهدی طباطبایی، سردار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، نخستین سالگرد شهید مدافع حرم، حمیدرضا اسدللهی امروز (پنجشنبه) 2 دیماه در مسجد موسی بن جعفر (ع) با حضور خانواده‎های شهدا و مردم شهیدپرور کشورمان برگزار شد.

در این مراسم حجت‎الاسلام سید حسین مؤمنی، حجت‎الاسلام  سیدمهدی طباطبایی، سردار اسداللهی، فرمانده لشکر عملیاتی 27 محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، رئیس اورژانس کشور، ایرج حریرچی، سخنگوی وزارت بهداشت و معاون فرهنگی بنیاد شهید انقلاب اسلامی حضور داشتند.

در این مراسم از کتاب «شاهرگی برای حریم» که از سوی مؤسسۀ شهید آوینی منتشر شده بود، شامل خاطرات خانوادۀ شهید اسداللهی، همرزمان و دوستان وی رونمایی شد.

همیچنین از سایت شهید حمیدرضا اسداللهی به نشانی Shahidasadollahi.ir رونمایی شد.

در این مراسم، سید مصطفی حسینی، قاری جوان و بین الملی کشورمان در این مراسم به تلاوتی چند از آیات قرآن کریم پرداخت. وی در سی‌ونهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم حائز رتبه ممتاز این مسابقات شد. او 21 ساله در حالی موفق به کسب رتبه ممتاز در مسابقات سراسری قرآن کریم شد که تاکنون سه بار در مرحله کشوری این رقابتها شرکت داشته است.

حجت‎الاسلام سید حسین مؤمنی در این مراسم طی سخنانی با تأکید بر اینکه برای شهید مقامی والا وجود دارد، گفت:  در روایت رسیده از معصومین (ع) به هفت ویژگی برای شهید اشاره شده است که هفتمین آن، نگاه کردن شهید به وجه‎الله است.

وی افزود: بر اساس روایت، شهدا پیش از اینکه به چنین جایگاهی برسند، جایگاه والای خودشان را می‌‌بینند.

حجت‎الاسلام مؤمنی با بیان اینکه شهدا مصداق مؤمنین و صادقین مطرحه از سوی قرآن هستند، اظهار کرد: اگر ایمان به خدا و رسولش در این شهدا وجود نداشت، دست از این تعلقات دنیوی بر نمی‎داشتند و خودشان را در این ابتلای عظیم قرار نمی‌دادند.

در این مراسم، امیر عباسی و رضا غیاثی از ذاکریان اهل‎‌بیت (ع) به مدیحه‎سرایی پرداختند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن