ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12248
  • ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
  • 129 بازدید
  • ارسال توسط :
امنیت و آرامش کشور مدیون رشادت‌های مدافعین حرم است

امنیت و آرامش کشور مدیون رشادت‌های مدافعین حرم است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز، حجت‌الاسلام نجات فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در مراسم یادبود شهید مدافع حرم سردار حسن اکبری قره تپه فرمانده گردان تخریب «تدمر»، یاد و خاطره شهدای مدافع حرم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز، حجت‌الاسلام نجات فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در مراسم یادبود شهید مدافع حرم سردار حسن اکبری قره تپه فرمانده گردان تخریب «تدمر»، یاد و خاطره شهدای مدافع حرم را گرامی داشت و گفت: مکتب‌خانه‌ای که امام حسین (ع) تاسیس کرد شاگردان بی‌ادعایی دارد که امروز نیز شهدای مدافع حرم شاگردان خالص آن مکتب معنوی هستند.

 

وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم ما افرادی بودند که دراوج مأموریت تخصصی و کار، همه چیز خود را رها کرده و به سوریه رفتند، گفت: مدافعان حرم در سوریه مایه امنیت کشور هستند.

 

حجت‌الاسلام فیاضی با یادآوری اینکه امام حسین (ع) درس عزت، مقاومت، و ذلت‌ناپذیری را به همه یاد داده‌ است، گفت: ما نیز وظیفه داریم تا در برابر خواسته یزدیان زمان تسلیم نشده بلکه راه مقاومت و عزت و ذلت ناپذیری را با صلابت تمام طی کنیم.

 

وی افزود: استکبار از هر حربه ای استفاده کرده است تا حکومت اسلامی را در ایران تغییر دهد اما بصیرت ولایی مردم و هوشیاری و دشمن شناسی ولی فقیه مانع از موفقیت استکبار جهانی شده است.

 

حجت‌الاسلام فیاضی با اشاره به حضور مزدوران استکبار در لباس داعش و تکفیری ها در منطقه برای جنگ نیابتی از سوی شیطان بزرگ آمریکا و نوکرانش گفت : « هرکس به هر طریقی که می تواند، باید در این دفاع مشارکت کند زیرا اگر امروز در سوریه دفاع نکنیم باید فردا در داخل خاک خودمان بجنگیم .

 

وی افزود: مدعیان و مدافعان دروغین حقوق بشر نسبت به هر حرکت دینی و اسلامی ایرانیان سریعا عکس العمل نشان می دهند و این در حالی است که در مقابل فجایع آل‌سعود ساکت نشسته و گرفتار سکوتی مرگبار شده‌اند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه شجره خبیث و ملعون آل‌سعود آلت دست آمریکا شده و این کشور جزو حاکمیت آمریکاست، ادامه داد: خود مسئولان آمریکایی مدعی هستند که عربستان انباردار آنهاست.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن