ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12273
  • ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶
  • 131 بازدید
  • ارسال توسط :
موج “مقاومت” کشورهای اسلامی را فراگرفته/ “آزادی حلب” مرهون رشادت شهدای مدافع حرم است

موج “مقاومت” کشورهای اسلامی را فراگرفته/ “آزادی حلب” مرهون رشادت شهدای مدافع حرم است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری با دعوت مومنان به تقوای الهی اظهار داشت: درس‌آموزی از مکتب و سیره انبیاء الهی و شهدای مدافع حرم در جامعه کنونی امری پسندیده است. نمایند ولی‌فقیه در مازندران با اشاره […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری با دعوت مومنان به تقوای الهی اظهار داشت: درس‌آموزی از مکتب و سیره انبیاء الهی و شهدای مدافع حرم در جامعه کنونی امری پسندیده است.

نمایند ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به اینکه تقوای الهی شاخصه انسان مومن و متقی است، تصریح کرد: باید از منش، سیره و ایده انسان‌های متقی درس بیاموزیم.

طبرسی با بیان اینکه آزادی حلب مرهون رشادت شهدای مدافع حرم است، افزود: موج مقاومت و رشادتمردی کشورهای اسلامی را فراگرفته است.

وی با اعلام اینکه 5 دیماه سالروز تاسیس نهاد مقدس حفاظت سپاه فرودگاه‌ها است، گفت: نقش حفاظت فرودگاه‌ها در تامین امنیت مسافران و عوامل پروازی بسیار اثرگذار است.

امام جمعه ساری با اشاره به در پیش بودن روز ثبت احوال، نقش وقایع حیاتی را در برنامه‌ریزی‌ها امری پسندیده دانست و افزود: باید به منویات مقام معظم رهبری در حوزه افزایش موالید و تربیت فرزند اسلامی توجه شود.

وی با بیان اینکه نقش نهضت سوادآموزی در باسوادکردن افراد جامعه امری ضروری است، گفت: این نهاد مقدس توانست خدمات موثری را در جامعه ایفا کند.

طبرسی با اشاره به خسارات بالای سرمازدگی به باغات مرکبات استان، افزود: توجه دولت به رفع مشکلات آسیب دیدگان باید با سرعت بیشتری انجام شود.

امام جمعه ساری در ادامه با اشاره به زندگانی انسان مومن در جامعه دینی، تصریح کرد: انسان‌های پاک و متقی همواره در تحکیم پایه‌های اسلامی نقش آفرین بودند.

وی با بیان اینکه مباحث تربیتی و دینی در مدارس باید بیشتر آموزش داده شود، افزود: مدیران مدارس باید آسیب‌های اجتماعی را جدی بگیرند و درصدد برخورد با این آسیب‌ها باشند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن