ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12299
  • ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
  • 111 بازدید
  • ارسال توسط :
نقش مدافعان حرم ایرانی و تیپ فاطمیون در فتح حلب تعیین‌کننده بود

نقش مدافعان حرم ایرانی و تیپ فاطمیون در فتح حلب تعیین‌کننده بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، آیت‌الله «سیدمحمد شاهچراغی» در خطبه‌های این هفته نمازجمعه سمنان اظهار کرد: جبهه مقاومت پس از پنج سال و تقدیم صدها شهید حلب را از چنگ تروریست‌ها آزاد کرد. وی با بیان این‌که تروریست‌ها نفس‌های آخر خود را می‌کشند، افزود: آزادسازی، پیروزی بزرگ و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، آیت‌الله «سیدمحمد شاهچراغی» در خطبه‌های این هفته نمازجمعه سمنان اظهار کرد: جبهه مقاومت پس از پنج سال و تقدیم صدها شهید حلب را از چنگ تروریست‌ها آزاد کرد.

وی با بیان این‌که تروریست‌ها نفس‌های آخر خود را می‌کشند، افزود: آزادسازی، پیروزی بزرگ و به یادماندنی برای جبهه مقاومت و مردم سوریه و هم پیمانان آنها است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به بیانات اخیر رهبری انقلاب در خصوص شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی گفت: شیعه علوی هم با شیعه انگلیسی و هم با سنی آمریکایی مخالف است.

وی بر لزوم هوشیاری در برابر این خودفروختگان تأکید و اظهار کرد: باید هم در برابر شیعه انگلیسی و هم در برابر سنی آمریکایی هوشیار باشیم چون این دو در خدمت دشمن قرار دارند.

امام جمعه سمنان ادامه داد: شیعه انگلیسی هیچ گونه قرابت و نسبتی با مکتب علوی ندارد و آن‌ها نیز هم‌چون داعش که در خدمت سنی امریکایی است در خدمت اربابان خود در انگلیس هستند.

شاهچراغی با اشاره به میلاد عیسی مسیح(ع) این مناسبت را به مسیحیان ایران و جهان تبریک گفت و افزود: عیسی مسیح(ع) از پیامبران بزرگ خدا است.

وی به جایگاه رفیع این پیامبر در نزد باریتعالی اشاره و خاطرنشان کرد: حضرت مسیح(ع) از پیامبران برگزیده و بزرگی است که در زمان ظهور حضرت مهدی(عج) با وی به زمین آمده و به حضرت ولیعر(عج)اقتدا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در بخش دیگری از خطبه‌های امروز سمنان به‌مناسبت 9 دی اشاره و از این روز به‌عنوان یوم‌الله یاد کرد.

این عضو خبرگان رهبری با بیان این‌که تدبیر رهبری انقلاب و حضور حماسی مردم در 9 دی سبب ناکامی فتنه شد، تصریح کرد: همچنان‌که برخی عوامل فتنه اعلام کردند فتنه‌گران در سال 88 به‌دنبال ضربه زدن به اصل نظام بودند و انتخابات و تقلب در آن تنها یک بهانه بود.

خطیب جمعه سمنان 9 دی را آزمونی سخت برای آحاد ملت و مسئولان و شخصیت ها برشمرد و افزود: ملت هوشیار و انقلابی ما به‌خوبی از این امتحان بزرگ سربلند بیرون آمدند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن